Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Har sovet 10 timer til sammen på 3 dager og generelt veldig lite i hele ferien. Tipper litt sånn over. Veldig vondt. Og blir så veldig lei meg, sånn ut av intet. Og litt sånn sinna. Kanskje litt deprimert og kanskje litt paranoid. Liker ikke å være aleine om natta, liker ikke å sove i utgangspunktet og med den leieboeren blir det hele så mye verre. Og vi som skal til Frankrike på kjærestetur, og jeg som er så rar i "nøtta" Sukk, det er ikke lett å være menneske.. Nå har jeg erkjent det. Funnet frem rødvinen og håper at det roer ned kroppen litt. Har ikke drukket Espresso i dag, nei:)
♥Snulder Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Tror du har veeeeeldig godt av å komme deg på kærestetur jeg;=) Slappe av, sove og kose deg. Oppladning av batteriene!!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 du er vel ikke rar i nøtta?? sånn tull da =) jeg har vært gjennom det der.slapp av på kjærestetur.nyt det,kos deg.å sov når du må.av og til blir ting sånn. nyt vinen du.å tenk på meg som ikke kan unne meg vin i kveld heller =) (går på betennelsesdempende) men kaffe har jeg helt ned i bøttevis =0) klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Null espresso, høy dose magnesium før sengetid (400-600 mg) og litt rødvin på kjæresteturen, gir nok ro og søvn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå