Gå til innhold

hmpf finnes mange drittunger, og de gjenspeiler foreldrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

(samme som på 2.trim)

Bor i 2. etg. i et hus og under oss bor det en enslig mor med 3 barn, hu er litt tja...rar eller hva enn man skal kalle det. Vel ikke særlig blid mot oss jaffal..

uansett...ungene er alene og synes det er såååå morro å banke på døra vår og ringe på ca HELE tiden...jeg har bekkenløsning og orker jo ikke å skjekke døra hele tiden heller. Irriterende fordi hvem vet, det KAN jo faktisk være noen som skal til oss(vel ikke så sent men alikevel).

Har også en hund som blir frustrert og bjeffer og skvetter opp hele tiden, prøvde nå å sette på en film men de bare banker ENDA høyere på døra*sukk*

Har snakket til de en gang før (gjorde det samme sist de var alene) men ser ikke ut til at de har skjønt poenget. Faktisk ble de bare frekke i kjeften..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde begynt å drive terror på døra dems jeg ;o)

Skrevet

ja herlig med bekkenløsning:P

Kanskje jeg skal gjøre det en gang når moren er hjemme, bare si at jeg gjør som barna! Kanksje jeg klarer å vekke minste på 2 år så hu ikke sovner igjen:P

Skrevet

Kople strøm på ringeklokka.... moahahahahahaha.....

Skrevet

Jepp det hadde jeg kommet til å gjort. Eller så hadde jeg ringt på og forklart dem at jeg har bekkenløsning og spørre om de kan være så snille å slutte med dette, mens mor hører på. Hjelper å spille litt på følelsene deres.

Skrevet

tja prøvde på det forrige gang: vær snill og gi dere, skjønner det er gøy å leke men hunden min blir gal.

Vel, fikk et ganske så frekt svar tilbake og bare sa: gi dere ellers må jeg ta det opp med moren deres(sånn ca). Da ga de seg, men vel nå var de alene igjen og samme moroa begynte:P

Sambo kom med forslag om å sende hunden på de:P(eneste hu hadde gjort hadde vært å hoppe på de og leke men alikevel)

Skrevet

På nyttårsaften hadde jeg noen sånne julebukker., jeg sto i dusjen og de ringte på og ringte på, sparket i døren og vinduet (sånne vinduer som går helt til golvet) og skrek og hylte "Åpne opp for faen". De var sikkert bare 6-7 år gamle. da jeg endelig åpnet sang de så pent og pyntelig atte. fikk ikke noe godt av meg nei!

Skrevet

Herregud for noen ufordragelige unger..! Kjenner jeg blir skikkelig sint når jeg leser dette.. Jeg hadde sikkert prøvd å overse det ei stund, så hadde jeg til slutt klikka på de tror jeg. -Sagt dem et par sannhetens ord, for det går da faktisk ikke an å oppføre seg sånn??!! Er det ikke noe du kan "ta" igjen med da, hvis de er nebbete når du gir dem ei skyllebøtte? Be hvertfall den eldste om å ha litt vett i topplokket.. Huff,lykke til og håper de roer seg snart :)

(Tror jeg hadde snakka med han dere leier av hvis ikke mora deres har noe vett heller..)

Skrevet

hehe ja de finnes overalt og det er utrolig hvor tidlig de starter med å være sånn, sier litt om hvor mye oppdragelse betyr!!

Skrevet

De ga seg etter ca 2 timer, satt på en film med kjempe høy lyd men da bare banka de enda høyere, trodde den glassdelen i døra skulle bli ødelagt(som faktisk hadde vært gøy).

skal gi moren en sjangse til å reagere, ellers er det ikke fair lissom!

Prøvde jo å snakke til de forrige gang de drev sånn, da fikk jeg jo et ganske frekt svar og de løy meg rett oppi trynet. Gidder ikke ta det med unga, tar det med moren.

Skrevet

Naboen burde blitt belønna med en stk. bløt hundebajs inn brevsprekken.... (mulig jeg har et vel hissig temperament,men her hadde det blitt krig! Godt vi har enebolig,he-he)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...