Gå til innhold

hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger litt råd nå altså. fødte for 2 og en halv uke siden, og har følt meg litt rar nedentil, noe jeg ikke tenkte videre over siden jeg faktisk nettopp har født. nå har stingene falt ut, og jeg så meg nedentil for første gang siden før fødselen. det var bare et stort hull! jeg fikk plass til tre fingre, uten å måtte presse, det var bare størrelsen på hullet. en stor, diger åpning. fikk en stor baby, med stort hode, han kom i tillegg med armen samtidig som hodet. ble både klippet og jeg revnet. er vel ganske vesentlig at jeg ikke har vært flink med knipeøvelser heller, fordi jeg rett og slett ikke får det til. noen som har opplevd noe lignende, eller har hatt det slik og har fått det ordnet ved hjelp av knipeøvelser eller noe? var før veldig "trang", så jeg fikk helt sjokk nå, og føler meg ganske desperat.. vær så snill og gi meg noen råd?? blir veldig glad for å høre andres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk også helt sjokk første gangen jeg tittet meg nedentil etter fødselen.... så jo rett inn! MEN : det har gått seg til :) er litt videre enn jeg var før, men ting har normalisert seg! Gi det tid, og ikke titt ned på en stund, gjør knipeøvelser så går det så fint så :)

Skrevet

KNIP-KNIP-KNIP!!

kjøp deg slike kuler, og ikke gi deg med knipingen før disse kulene sitter som et skudd!!

det tar tid, men det hjelper!!

og til trøst: det er ikke lenge siden du fødte, så ta det med ro!

tenk på magen din, den er sikkert ikke 100% stram den heller!

Skrevet

Dette må man IKKE! gjøre!!! ;-)

Jeg fikk også helt sjokk da jeg tittet en ukes tid etter flergangsfødsel.... hjelpemeg!! Skulle gjerne vært det synet foruten, ja...

Trøsten er at det går seg til, og husk på å knip! Når du sitter i bilen, ser på TV, dusjer osv.

3X10 eller 20 hver gang, flere ganger om dagen. Gjør underverker!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva slags kuler er dette?

Skrevet

Sitter og kniper og kniper mens jeg leser... ;-)

Alt går seg til. Med første mann tok det sikkert 2 måneder før jeg var som før, 2-3 uker med nr 2. Lykke til med knipinga :-)

Skrevet

Gud... Tok sikkert et år før jeg klarte å kjenne noe som helst under sex. Kjente meg som et svømmebasseng. Ikke bra i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...