Gå til innhold

Facebook......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på de profilene som teksten er sort eller blå? Hvordan får man blå og hvordan får man sort?? Skjønner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blå kan du lese for dere er i samme network...eks. Norway :)

Skrevet

Fortune Cookie meg her og iLike meg der...sletta hele greia igår jeg :)

Skrevet

Jeg sletta meg for to mnd siden, synes det blei skummelt.. Hatt en dårlig følelse siden jeg meldte meg ut, og angrer på bildene jeg la ut av gullet.. Men er nyskjerrig, så har lyst å kike inn på igjen, men skal ikke... :-)

Skrevet

Hatt en dårlig følelse siden jeg meldte meg inn, skulle det være :-) :-)

Skrevet

Du kan når som helst gå inn med det samme passordet du hadde før, selvom kontoen liksom er sletta. Gå inn og slett bilder, venner og opplysninger før du igjen sletter facebook-kontoen. Bytt gjerne passord og skriv inn en ny e-post-adresse som ikke eksisterer.

Skrevet

Inne på siden din kan du gå inn og velge hvem som kan se hva av din profil. Selv om noen er i Norway network, så er det ikke sikkert du kan lese eller se profilen deres, hvis de har trykket på den sikkerheten at de ikke vil at noen andre enn vennene sine skal få se profilen..

Skjønner du hva jeg mener?

Så om det da står med blått så kan du trykke på den og komme inn og se denne personen sin profil. Men har de ordnet det sånn at de ikke vil ha andre til å se den, så blir den svart, og ikke "trykkbar" om du skjønner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...