Gå til innhold

Hei Aurora har fått sin gutt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du tatt en titt på meg?

Økonomi? jobb? giftemål? flere barn?evnt når og kjønn?

Jeg er f. 14.10.74

sambo 14.08.74

På forhånd takk :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!Ser ei jente på dere og så stopper det.Hun kommer til neste sommer virker det som.

Føler at dere har nok og gjøre.Økonomin er bra og vil være stabil så lengt jeg ser.Ser noen ringer her,men om det er forloveles eller giftemål er vanskelig og si.Ser ingen jobb her,så det kan tyde på at dere har den samme jobben dere her eller ei...

Skrevet

Takk for så raskt svar :)

Håper jeg blir gravid snart da. må jo det hvis hun skal komme til sommeren ;)

Flere som har spådd meg gravis rundt november...og da blir det jo augustbarn sånn ca :)

Sambo og jeg er forlovet, hehe, har vært det i 6år nå så det hadde vel egentlig vært på tide med giftemål ;) Men det er jo så dyrt.

Kanskje jeg fortsetter å være hjemme med barna da. Er egentlig det jeg har lyst til en liten stund til, men det er litt snakk om at jeg kanskje skal være dagmamma for sønnen til søstra mi så lurte på om du så det :)

Sambo skal begynne å studere, fått innvilga yrkesretta attføring. Ser du hva han kommer til å studere?

Økonomien vil nok være ganske likt som nå hvis jeg begynner som dagmamma. Så hvis du så den til å være stabil kan det jo bety at jeg blir dagmamma el noe :)

Skrevet

ser desverre ikke hva din mann kommer til og studere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...