sabeltann & pinky Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Har dere brukt den fra nyfødt, med softbag? Erfaringer rundt det? Ellers er dere fornøyd med vogna?
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Har hatt den kanon fornøyd!!! Brukte den fra minste jenta var 7 mndr. Har alsri brukt den med softbag, men vil tro at det ikke skal være noe problem. Beste vogna;) Og jeg har hatt alt fra Carena tvillingvogn, emmaljunga, Og GT safari! Anbefaler den ved det sterkeste.
stinky-monkey Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Vi har også GT Safari, og den kan anbefales ja :-) Kjempe god vogn! Har ikke brukt den med softbag, snuppa fikk den da hun ble for stor for bagvogna si :-)
Sanyo Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg har det,og jeg elsker den!Absolutt den beste vogna jeg har hatt.Jeg har brukt softbag til minstejenta,og det har gått så fint så
blimbaby Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Jeg har også den og er knallfornøyd... Brukte softbag til minsten hele vinteren og gikk bare supert!! (Han er født i september, men var liten så den holdt gjennom hele vintern!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå