Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 jeg trenger litt råd nå altså. fødte for 2 og en halv uke siden, og har følt meg litt rar nedentil, noe jeg ikke tenkte videre over siden jeg faktisk nettopp har født. nå har stingene falt ut, og jeg så meg nedentil for første gang siden før fødselen. det var bare et stort hull! jeg fikk plass til tre fingre, uten å måtte presse, det var bare størrelsen på hullet. en stor, diger åpning. fikk en stor baby, med stort hode, han kom i tillegg med armen samtidig som hodet. ble både klippet og jeg revnet. er vel ganske vesentlig at jeg ikke har vært flink med knipeøvelser heller, fordi jeg rett og slett ikke får det til. noen som har opplevd noe lignende, eller har hatt det slik og har fått det ordnet ved hjelp av knipeøvelser eller noe? var før veldig "trang", så jeg fikk helt sjokk nå, og føler meg ganske desperat.. vær så snill og gi meg noen råd?? blir veldig glad for å høre andres erfaringer.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Ingen grunn til bekymring!! Følte det samme selv, haallloooo!! det var bare et svært hull med ekko omtrent..hehe... Men fra spøk til alvor, det blir bedre, det lover jeg deg=)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Ikke bekymre deg, du har nettopp født. Man må ALDRI titte der nede før det har gått minst 6 uker... hihi Alt blir normalt igjen, og legen sjekker det på 6 ukerskontrollen. - Nå fikk du meg til å ta knipeøvelser
MathildeC Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jeg har tenkt det samme som deg HI, saa det er sikkert normalt.. Haaper det blir bedre etterhvert.. Proever aa knipe men foeler ikke noe saerlig fremgang ennaa. Jeg ogsaa baade revnet innvendig og ble klippet. Tatt med sugekopp.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Kan bare si at det var akkurat likedan her også... Men det "gikk tilbake av seg selv" om du skjønner.. Tror nok ikke du trenger bekymre deg når det er så kort siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 åh, det var utrolig betryggende å høre! tenkte at her var det bare å gi opp sex for alltid fordi jeg ikke kom til å merke noe, og si hei til urinlekkasje og fremfallende livmor.. vet noen ca hvor lang tid det trenger til å normalisere seg? tusen tusen takk for svar!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Å, ja! Fikk angst og indre uro ...hehe... etter første titt jeg også. Stoooort hull bare, men er bedre nå, 4 mnd etter fødsel. Men langt i fra som før. Må vel bare ta tiden til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå