hit og dit Skrevet 4. august 2007 #27 Skrevet 4. august 2007 Ja takk, begge deler, men måtte eg velge så hadde det blitt hund. Sambuar liker ikkje katter, på grunn av dei lette håra som han meiner svirrer overalt, så eg må nok sjå langt etter den store røde hankatten som eg alltid har drømt om å ha.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. august 2007 #28 Skrevet 4. august 2007 Jammen hundehår er jo OVERALT de også!!! Her må det støvsuges hver eneste dag, ellers florerer det jo.. Jeg er nok et kattemenneske, men har hund (sambo sin)
Gjest -<<- Skrevet 4. august 2007 #29 Skrevet 4. august 2007 Må man være en av delene? Dyr er mat. Men bikkjer er antagelig dummest, og dermed minst infame.
Skravlemamman Skrevet 4. august 2007 #30 Skrevet 4. august 2007 Er egentlig et undulatmenneske....., naturlig nok ikke noen katteelsker. Liker godt hunder da:-)
Lilith Skrevet 4. august 2007 #31 Skrevet 4. august 2007 Kattemenneske her. Jeg liker enkelte hunderaser, men vil ikke ha hund selv. Vi har en katt.
camilla^ Skrevet 4. august 2007 #36 Skrevet 4. august 2007 Kattemenneske. Liker ikke å stå tidlig opp for å lufte hunden. Eller å måtte ut på tur når det regner og er surt ute. Men jeg liker hunder, bare ikke ha en selv. Derfor er det helt ypperlig at min søster har, for da kan jeg låne og passe.
SnupsaTupsa Skrevet 4. august 2007 #37 Skrevet 4. august 2007 hund!!! ) Og så og si alle andre dyr! Elsker dyr!!! Men katter må være eneste jeg ikke liker
*Kleopatra Skrevet 4. august 2007 #38 Skrevet 4. august 2007 Hund/katt/hest-menneske, hehe! Men må jeg velge mellom katt og hund, så måtte det nok blitt hund. Har begge deler.
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #39 Skrevet 4. august 2007 Jeg er definitivt et kattemenneske. Kjæresten er hundemenneske. Har kanskje litt med hva man har vokst opp med også.
* 5 om dagen * Skrevet 4. august 2007 #40 Skrevet 4. august 2007 jeg er kattemenneske... har 3 stk nå, som je er utrolig glad, små barna mine det også... har en stor, litt sær maine coon...gucci, og en somali, flott kjælen gutt som heter mikkel. så har vi lille stakkaren da, stumpen...mistet halen da en hund bet han...egentlig het han victor gårstump...hehe.... så hadde jeg en flott hvit katt, som ble påkjørt for 2 år siden, lucky...glemmer han aldri, savner han noe forferdelig enda....han var min i 7 år, i tykt og tynt...bokstavelig talt....savner vennen min jeg...*snufs* uff, er vondt å tenke på.....
Go`mamma`n... Skrevet 4. august 2007 #42 Skrevet 4. august 2007 Med tre katter i hus, må jeg nok kalle meg et kattemenneske:-) JA; JEG ELSKER KATTENE MINE:-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #45 Skrevet 5. august 2007 Neither... Ikke særlig glad i dyr... Men hunder kan være søte;-) Kan bli glad i dem, men ville aldri i livet hatt en selv... Allergisk er jeg og... Katter liker jeg bare ikke!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. august 2007 #46 Skrevet 5. august 2007 KATT!!! Mjauuuuuuuuuuu!
may-mom-05 Skrevet 5. august 2007 #49 Skrevet 5. august 2007 Jeg er hundemenneske, har vokst opp med hunder hele livet. Og dem som sier at hunder røyter - greit nok, men da har du glemt de røytefrie rasene! Jeg har en røytefri hund, en søt liten dvergpuddel jente som runder sitt første år kommende tirsdag. Ellers har jeg vokst opp med Schæfere (som helt klart røyter en hel del når dem er i gang), og dverg pincher. Grunnen til at vi endte opp med puddel nå i dag, er pga sambo har allergi. Men må si at jeg er glad for å slippe røyting likevel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå