venter x3 Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Han går i barnehage, og jeg vil gjerne ha en med avtagbart for.
mammmamia ** Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Reflex! Anbefales på det varmeste! Billigvarianten av Troll ;-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Tenker du vinterdress? Anbefaler reima jeg, syntes selv det blir klumpete med avtakbart for, men det er nok smak og bahag... Koster 899
stinky-monkey Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jeg har desverre ikke noe spesielt merke å anbefale deg, men jeg kan si en ting: Her virker det som om det er veldig populært å kjøpe den der Reima dressen, og min ærfaring sier at de billige på H&M f.eks er mye mye bedre!! Det er ikke alltid best det som er dyrest!! Selvfølgelig er det mye som er dyrt som er bedre kvalitet enn ting som er billige. Men ikke alltid! Jeg kjøpte en dress på H&M en gang til 250 kr, og den var knall god :-) Var kjempe fornøyd med den. Første dressen vi kjøpte til eldstemann var en dyr Reima dress, og jeg har aldri vært noe særlig fornøyd med den for å si det helt ærlig.
Fire småtroll Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Kommer litt ann på hvor i landet du bor.. Ifølge testene er Reima definitivt best på snøføre, men bor du som oss litt lenger sør, og det ikke er så mange vintermåneder med snø er den IKKE å anbefale. Den er ikke laget for å kravle rundt på stein, fjell, grus osv. Sønnen min sleit flere hull i sin enda så dyr den er. Dama i butikken sa akkurat det samme, og hun anbefalte Reflex sine til vinter uten så mye snø. Etter det har vi bare kjøpt Reflex, superfornøyd! Holder vann og fuktighet ute, i både snø, sludd og rein, pluss at den er skikkelig slitesterk.
RundLurt? Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Skogstad har knallgode helårsdresser med avtagbart for i gore tex med tapede sømmer, vind og vanntett og kjempefine ca 800 for en og det er billig med tanke på at det er en helårsdress, så er det fleece i halsen og rundt hendene, pluss gummi ned med og strikk nedmed foten, så de sitter på så godt, den anbefaler jeg, de er mye bedre og mer slitesterk enn reima sine i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå