Gå til innhold

Han vil kanskje ha ett barn til likevel!! :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om noen husker, menjeg skrev et innlegg her tidligere om mannen min som ikke ville ha flere barn. Vi har ett felles på noen mnd, også har han en fra før (veldig stor aldersforskjell mellom dem). men så spurte jeg om han mente d med at han ikke ville ha flere barn, og da svarte han: "hvertfall ikke nå". D svaret likte jeg MYe bedre, da får jeg kanskje en liten bylt til en gang da :) Måtte bare få d ut.....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er gjerne sånn at det er lurt å vente littegranne med diskusjonen om flere barn...sånn til begge parter har glemt de værste øktene med våkenetter osv. Her er det andre veien, han som gjerne vil ha fler og jeg som er mer "kanskje litt senere...vente og se". Men selvfølgelig vil jeg jo har flere,,,bare ikke akkuratt om 9 mnd :-D

Skrevet

Du skal se han smelter etterhvert, bare gi ham tid :o)

Skrevet

Takk for svar:) Nå er d ikke sånn at jeg vil ha flere barn med d første jeg heller, kunne ikke tenke meg å gå gravid igjen med en gang liksom. Men då gå å "vite" at man aldri skal få ett barn til, d er ikke gøy, hvertfall når man ønsker d selv... men nå ser jeg langt lysere på situasjonen:)

HI

Skrevet

La det ligge til tiden nærmer seg da du kunne tenke deg å prøve og dere har hatt en fin peride med lillemann.

Skrevet

Her var mannen veldig bestemt på at to barn er nok! Men da minsten rundet to år begynte han plutselig å prate om hvor fort tiden går, ungene er så store alt osv. En dag kom han hjem fra jobb og fortalte om en kollega med fire barn hvor den yngste akkurat hadde flyttet hjemmefra, han hadde fortalt hvor tomt og stille det føltes hjemme.. Samtidig flyttet yngstejenta til naboen langt avgårde for å studere, storesøstra hennes reiste ut for flere år siden, fant seg en mann og kom aldri tilbake til hjembyen.

Og vips, plutselig var mannen min klar for flere barn han! Han var sikker på at hvis vi ikke fikk en til nå kom vi sikkert til å angre på det siden.. Så nå sitter vi er med en liten nr tre på 10 uker, kjempekoselig, endelig har vi en hel "flokk" med barn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...