*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 bor i 2. etg. av et hus og under oss bor en singel mor med 3 barn. Eldste er vel ca 14 og mellomste er 8 tror jeg....vel hver gang de er alene hjemme begynner de å ringe på og banke på døra vår, for å så løpe inn til seg selv. Jeg SER dem, og vet det er de men orker ikke "ta" de for det, fordi jeg gjorde det sist og vel...det funker vist ikke særlig bra:P Ekke no problem at unger leker, men hvor dumme er de at de ikke skjønner at jeg VET det er de? Blir bare litt irritert, fordi jeg blir usikker på om det faktisk ER noen ved døra eller ikke og jeg orker f* ikke å løpe opp og ned den trappa hele tiden med bekkenløsning og alt. Samtidig blir hunden vår nervøs av dette... Har så lyst til å rive opp døra og sende hunden på dem:P
Kakebakesøte Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Ta det opp med moren da? Hun synes vel heller ikke noe om at barna hennes forstyrrer andre sånn som det der...
*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 jeg vet faktisk ikke helt:P Føler meg så ung selv ( blir 22 i august) og føler det blir så dumt å "sladre" til moren når jeg alikevel bare er et barn:P Samtidig så må jeg si at hu ikke virker som en person som bryr seg om andre no særlig...de gangene vi har møtt henne har hu vært ganske grinete mot oss.
Kakebakesøte Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Da blir det klart vanskeligere. Mitt andre råd vil være: bare la de holde på til de går lei. Forstår hva du mener med dette å sladre, men du er ikke et barn. Du er ung, men ikke et barn
*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 prøvde å sette på en film med høy lyd, men nå bare banker de så hardt at døra sikkert snart gir etter:P Sendte meld til sambo og sa at om han ikke er hjemme snart kan det hende at det er noen unger færre under oss fra i kveld:P Problemet er som sagt mest at hunden min blir stressa og bjeffer og står i.....og merker at hormonene mine snaaaart koker over!
Kakebakesøte Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Himmel og hav, for noen drittunger. Stygt ord altså, men noen ganger er det det eneste som passer. Føler med deg. Håper ikke de holder på sånn når den lille har kommet også. Kanskje samboern din bør ta de et tak. De har kanskje mer respekt for han?
*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 for å si det sånn: når ungen har kommet og de gjør det DA går jeg til moren altså!! Da er det slutt på mrs. nice altså!! lite søvn og en unge som blir vekket av barn som bør vite bedre...nei da blir jeg forbanna!! Jævla møkkaunger*hmpf* Ser ut til å være sent nok nå til at de har roet seg ned, neste gang sender jeg sambo ned.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 i steden for å kalle di jævla møkkaunger så bør du heller gå ned å prate med morra til disse 3 jentene....visst d virkelig er så plagsomt som du sier så bør du ta d opp med hun eller sende sambo ned for å prate med henne...dere visste vel hva d innebar å leie ut til ei enslig mor med 3 barn vil jeg tro..sier ikke dette for å være stygg altså men for at jeg synes at d er dumt å kalle di for d du kaller dem...å for at du lar d gå så langt selv!!!
*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2007 både hu og vi er leietakere her, så det kan ikke jeg noe for at de bor her, og at unger på 15 og 8 skal oppføre seg sånn det KUNNE jeg faktisk ikke lukte på de når jeg så de første gangen!!! Jeg HAR snakket med ungene om dette en gang før, og helt ærlig så funker unger slik at når de klarer å irritere så gjør de det jaffal igjen! Sambo er ikke her, ellers hadde jeg sendt han ned:P Jeg lar det gå så langt? De har bodd her lenger enn oss, jeg er 22 og mora dems er midt 30, føler meg jo som et barn selv så er ikke såå lett å siifra!!
petite fleur Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Jeg skjønner godt at du kaller de møkkaunger, for det er akkurat det de er. Det er imidlertid moren som har sviktet og ikke klart å lære de folkeskikk. Jeg synes du skal slutte å anse deg selv som et barn, gå ned dit og prate med moren og si at hvis ikke dette tar slutt kontakter du politiet, Dette er jo trakassering og forstyrrelse på ro og orden, går ikke an å leve slik.
*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2007 Moren er jo ikke hjemme når de gjør det da, altså jeg SKJØNNER jo at unger gjør sånt! Har også ringt på hos folk,men jeg har løpt rundt i nabolaget og gjort det:P IKKE samme hus 100 ganger og IKKE der jeg bodde:P *dusteunger* Jeg er helt enig i at det er moren som har sviktet, fordi når unger er frekke mot voksne mennesker( selv om jeg bare er 22) så er noe galt, men jeg klarer orka ikke "ta" de i dag...føler det bare blir værre av det. MEN jeg har tenkt å snakke med moren neste gang jeg ser henne, fortelle at det er greit at ungene leker men at det blir slitsomt i lengden. Skrev det bare for å få ut frustrasjon, så jeg ikke går ned og tar livet av de;)
Amanda- Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 ok. for det første så er ikke du ett barn når du er 22. ok. dette hadde jeg gjort. : gå til moren og si at dette få bli en slutt på. pungtum. vist det ikke gir seg så hadde jeg godt og snakket kraftig til ungene. skremme de litt.. på en fin måte.. hehe.. sann e eg i vertfall. vist du skjønner ka eg mener.
*1+1=2 små* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. august 2007 haha *tenke* prøver å finne på noe å gjøre for å skremme de litt. Kan jo som sagt sende hunden på de...gire opp SIKKELIG forran døra også slippe ut:P Men det kan gå feil vei, altså at moren da "tar oss":P Vel, har bestemt meg for å prate med moren neste gang jeg ser henne, ellers kan jeg faktisk ta det opp med han som eier huset! Vi er jo leietakere begge to, og hu og ungene må respektere oss like mye som vi respekterer de. Nå får vi barn snart, så regner med at vi kommer til å lage en del lyd selv her oppe(altså ungen skriker osv.) MEN hun har en som er 2 år som har vært ganske urolig om nattene så jeg har ikke dårlig samvittighet for at det kanksje blir omvendt fra november.*sukk* Er bare at jeg blir så nervøs av sånne ting, er egentlig ganske "tøff" men når det kommer til det blir jeg ganske nervøs...som sagt..føler meg som et barn selv:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå