Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hehe.. ja jeg er anonym på dette innlegget!! Er det bare jeg som gjør det?? Begynnte å slanke meg for 2 dager siden, og jeg promper heeeele tiden. Heldigvis er ikke sambo hjemme! hehe..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Hehe, er nok kroppen som kvitter seg med "slagg og rask" fra ditt gamle kosthold. Det går over ;o) forresten; havregryn og rosiner gjør det MYE verre....snakker av sur erfaring, ja! *knis*
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Du spiser vel mer salat da..... og kanskje lett-brus?
Diva Muffin Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Sukkerfri ifa er virkelig storveis hvis man vil prompe mye.. Jeg er også på slankern, og er til tider ganske ehm, luftig.. Tror det kommer av mye frukt, grønt og lettbrus.. i tillegg til ifa
Taram har gutt&jente Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Hva spiser du da, bønner, kål og rug? :-) Mye sunn mat gir luft i magen dessverre. Jeg synes det hjelper å ta en type tabletter fra helsekost som heter Dida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå