Maud Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 I dag har jeg truffet noen av de få DIB-damene jeg har truffet før og det var veldig hyggelig! Søte småtroll hadde de også. Jeg føler meg heldig og priviligert som har blitt kjent med sånne flotte damer på nettet og som kan treffe dem og like dem på "ekte" også :-D
phantomet Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Tusen takk selv for hyggelig lunsj. Visst kan man treffe hyggelige, flotte, rause, morsomme, oppegående og smarte damer via nett...som viser seg å være vel verdt bekjentskapet IRL. God mat, kaffe, skravlings, barnelatter og lek....ogskriften på en fin dag. Har herved sagt til phantom-mannen pr sms at dersom det følger garantier for slikt med utenlandsturene hans, må han gjerne dra igjen*ler*
Gummelillan Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Takk for besøket!!! Veldig koselig å fylle stue og have med koselige dibbedamer og de søte ungene deres ;-)))) Mellomste frøkna her var rasende da hun våknet fra sin lille hvilepause og oppdaget at dere var dratt alle sammen, så jeg lovte at vi måtte gjenta det snart! Kanskje flere som har lyst til å slenge seg med også?
Karomamma Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Takk for sist, ja Kjempekoselig å se dere og de fine små menneskene deres. Nydelig lunsj i nydelig hus, tusen takk Gummelillan! Beklager som sagt den lille vriompeisen jeg hadde med, men de fleste av oss har jo sånne sutredager innimellom. Litt vittig at hun har vært blid som ei sol fra halv 8 da vi sto opp i dag. He he, ganske typisk
♥Snulder Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Kan vi bygdedamene få lov til å være med neste gang eller...... furt, furt ,furt..... ;=)
Gummelillan Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Veldig gjerne! La jo ut invitasjonen her på nettet jeg da, men fikk vel egentlig relativt liten respons da... Så i ren Viggo-stil lot jeg være å minne om treff da ;-)
Tiggywinkle Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Jeg blir gjerne med å treff. Kan også stelle i stand til treff her hjemme hos meg.:-)
Karomamma Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 *melder raskt min interesse denne gangen også*
Anonym i dag Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Jeg er også interessert, kan gjerne møte hjemme hos noen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå