jiha Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Har såå lyst å kjøpe alt NÅ NÅ NÅ! Men vet jo at det er alt for tidlig..=( (er i 6. uke hihi)
Chaiemae Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Jeg har begynt allerede og er ikke engang gravid, he he.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 begynte rundt uke 12, ferdig med så godt som alt rundt uke 24.
jiha Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 hihi.. hva har du kjøpt da? jeg har kjøpt lammeskinn til å ha i vugga å en liten body.. "bare for skøy" men tør ikke kjøpe mer enda...
JulieF*Victoria* Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg har allerede begynt å kjøpe litt småting....og jeg er ikke gravid engang!!Vi er i vår første pp:)
petite fleur Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Jeg kjente spark for første gang i uke 23, og først da torde jeg å begynne å kjøpe litt. Har kjøpt noen bodyer, sparkebukser, seng og bilsete Er i uke 27 nå.
JulieF*Victoria* Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Så lenge man kjøper "unisex" ting, så er det jo greit:) Men jeg legger ikke masse penger i det, det er mest hvis jeg kommer over noen knallkupp.
Gjest mphs Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Jeg begynte å strikke og kjøpe en del klær ca.1,5 år før vi begynte prøvingen(hadde datoen vi hadde blitt enige om å begyne), denne gangen har jeg ikke kjøpt noe men er jo bare 8 uker på vei og har masse klær etter den første. Men en veninne sende en del klær etter sin unge som er bare 3,5 mnd nå. Og det er jo så søtt og smått:o) Første gangen tenkte jeg at om jeg ikke kunne få en unge selv var det jo bare å gi det bort til noen andre senere.
Chaiemae Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Jeg har kjøpt en del klær som passer både til gutt og jente. Har også kjøpt håndklær, gaskluter og pekebøker. Trenger å kose meg litt på babyshopping mens jeg holder på med prøverørsbehandling.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 kjøpe et par sokker og en snekkerbukse på salg da jeg var 5 uker, og en grønn og hvit sparkedress da jeg var 12 uker:) Nå skal jeg ikke kjøpe mer klær før etter UL, men jeg tenkte at jeg skulle kjøpe en babygym til ca 250 kr (vet hvilke) neste gang jeg får lønning.
Niem og Patrick Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Er i uke 21 og har kjøpt vogn, bilsete, lammeskinnspose til vogna, fotballdrakt og et håndkle til den lille. Pluss sett alle bestemødre og oldemødre i gang med strikking Men kjøpte ingenting før etter UL i uke 18.
SokkeLaila Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Jeg er i 35, uke og har strengt tatt ikke begynt å kjøpe ennå.. Har kjøpt en kommode og et sengetøy.. Både sambo og jeg føler at vi har landet på feil planet når vi er inni babybutikker.. Forsvinner raskt ut av butikken -lettere panisk i blikket begge to! Vi håper tanken på at vi skal ha baby blir litt mindre virkelighetsfjern den dagen hun (?) faktisk er ute..! Frem til dess; vi skjønner det ikke! Heldigvis har vi familie og venner som 'passer' på oss, så i praksis har vi vel egentlig alt på plass..
Niem og Patrick Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Må si meg enig med deg, Sebbe Jeg følte meg riiimelig på feil planet når vi var i barnevognsbutikken, for jeg tror fremdeles ikke at vi skal få baby
@nne p@ l@nne Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Begynte i forrige uke var da i uke 36. Men hadde mye fra før av etter lillemann da.
BEA-77 Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Vi venter vår første og vi kjøpte noen få plagg uken før UL. Etter UL kikket vi litt i butikker og kjøpte litt klær til og deretter har vi kjøpt seng og stellebord. UL var liksom startsignalet vårt...
fastik Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Har ikke kjøpt noe ennå... men, er så heldig å ha utstyr fra før. ) Problemet er bare at jeg må visst begynne å samle inn utstyret mitt. Har lånt bort det aller meste. 42 dager igjen til termin
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 Det var no lenge før ultralyden eg kjøpte en kjole på salg da eg gjekk med første ante ikkj e ka eg fikk... no venter eg fjerdejenta........... så kjolen er vell brukt.... kanskje rundt uke 10?
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 tror jeg var 5-6 uker med førstemann kjøpte en sparkebuks og en jakke i nøytral farge denne gangen her så kjøpte jeg ingen ting før jeg viste om det var en gutt eller jente på den ordinære ul :)17+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå