Gå til innhold

I dag har jeg shoppet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner i ny jobb på mandag, og trengte en del nye klær til det.

Tok meg en tur på et kjøpesenter, og der var det jaggu salg på salg på salg :)

Jeg fikk kjøpt meg sååå masse, og ikke ble det mange kronene heller. Føltes så godt. Klippet meg også, så nå blir jeg fresh i nyjobben, hehe.

 

Og selv om jeg fant massevis til ungene, klarte jeg å si til meg selv "De har alt de trenger, nå må du ta deg sammen". Eller jeg klarte det nesten da, ble en topp til tuppa for 20 kroner og et par joggesko til 60 kroner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt sikkert fortjent hvert eneste plagg:-)

Lykke til i ny jobb!!!!!

Skrevet

så morro med nye klær og nyklippet da!

kos deg med det du!!

og lykke til i ny jobb!!

Skrevet

Det er så gøy å shoppe klær;) Og spesielt når man får mye for pengene hehe..

Kan jeg spør hva du skal begynne å jobbe med?:)

 

Masse lykke til i ny jobb!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...