Katja Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Begynner i ny jobb på mandag, og trengte en del nye klær til det. Tok meg en tur på et kjøpesenter, og der var det jaggu salg på salg på salg Jeg fikk kjøpt meg sååå masse, og ikke ble det mange kronene heller. Føltes så godt. Klippet meg også, så nå blir jeg fresh i nyjobben, hehe. Og selv om jeg fant massevis til ungene, klarte jeg å si til meg selv "De har alt de trenger, nå må du ta deg sammen". Eller jeg klarte det nesten da, ble en topp til tuppa for 20 kroner og et par joggesko til 60 kroner
En_av_hver Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Du har helt sikkert fortjent hvert eneste plagg:-) Lykke til i ny jobb!!!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 så morro med nye klær og nyklippet da! kos deg med det du!! og lykke til i ny jobb!!
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Det er så gøy å shoppe klær;) Og spesielt når man får mye for pengene hehe.. Kan jeg spør hva du skal begynne å jobbe med? Masse lykke til i ny jobb!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå