Tinaisme Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Sitter her å ser på et hundeprogram. Er noen som kuperer ørene på hunden sin.. Skjønner ikke hvordan noen kan gjøre noe slik, bare fordi at hunden skal se penere ut..... Motbydelig er det.... Stakkars hunder!!
Sluffsa Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Sitter og gløtter på det jeg å....Helt vilt, skulle gjerne løpt etter eieren med skalpell og snittet litt av hennes ører.....
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Kupering av ører og haler er heldigvis forbudt i Norge Syns pincherne er MYE flottere med sine naturlige ører og en glad hale!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 fatter ikke hva faen som feiler folk.. og sette inn proteser som skal fungere som testikler ??? for å øke selvtilliten til hunden`???? herregud!!!!!!!!!!!!!!!
Tinaisme Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Det sier ganske mye om eierene til hundene.. Helt tullete å utsette hundene sine for noe som ikke er absolutt nødvendig.. Tror kanskje at folk har litt for mye penger jeg... hmm...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Glad jeg ikke ser på det programmet, har en altfor stor soft spot for dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå