Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 hva det var jeg skulle skrive.. huff..kanskje på tide å legge seg... sovet minimalt i natt,lillegutt har sovet i samme seng som meg pga forkjølelse og for at jeg skulle ha han i nærheten tilfelle han fikk et nytt anfall,og mini har også sovet sammens med meg,så da pappaen kom hjem,kl.04.30 så var jeg faktis enda våken,så han gikk å la seg på et annet rom og tok mini med,så jeg skullefå sove,snill han er,som har vært på jobb hele dagen og natten!! =) Litt frustrert siden mini ikke ville ha pupp i natt,skrek og skrek men ikke ville ha mat.. hmm..kommer rett og slett ikke på hva det var jeg skulle skrive..kanskje det virkelig er på tide å ta kveld,var jo opp kl.7.30 idag,så ca 3t med søv har jeg fått siden kl.05 fredags morgen..*GJEEESP*
Sluffsa Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Gå å legg deg så skriver du videre i morgen, uten søvn fungerer ikke en mamma:)))) Nattinatt
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 hehe =) skulle gått å lagt meg hadde det ikke vært så tidlig på kvelden,og venter bare på at mini skal våkne å ha mat..men kanskje legge meg på sofaen å slappe av litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå