Sluffsa Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Jeg vet hva jeg ØNSKER av barnehagen men hva kan man forvente av barnehagen? Hva syns du er viktigst for ditt barn i barnehagen? Teit formulert kanskje men har fådt et spørreskjema som skal fylles ut til oppstart på mandag.... Ja her har mann det gøy en lørdagskveld.....
Katja Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Jeg forventer at barnehagen gir barnet mitt trygghet og omsorg. Jeg forventer at barnet mitt blir hørt og tatt på alvor. Jeg forventer at barnehagen "ser" mitt barn hver dag, og gir barnet mitt positive tilbakemeldinger hver dag. Jeg forventer at barnehagen passer på at barnet mitt har venner og noen og leke med. Jeg forventer at barnehagen gir meg tilbakemeldinger på hvordan barnet mitt har det i barnehagen, både positive og negative tilbakemeldinger.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Jeg syns man skal kunne forvente -at de er trygge i barnehagen, og da mener jeg både fysisk og psykisk trygge, hvs du skjønner hva jeg mener -at de har plass til å leke både ute og inne -får mat
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Slenger også på det med tilbakemeldinger, og "å bli sett".
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 *at barnet føler seg sett, selvom det er mange unger å holde styr på *at barnet ikke blir sendt ut og leke i for lite klær *at vi får mye informasjon og tilbakemeldinger *at det blir tatt hensyn til taushetsplikten *at de oppmuntrer barnet til å spise når det er mattid *at de bidrar til å bygge barnets selvtillit Ops, nå fikk jeg det nok til å høres ut som om det er et slit å være barnehageansatt i "vår" barnehage! Hehe
Sluffsa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2007 Kopierer den jeg:))) Er kjempenervøs for mandagen, lillemann har hengt i skjørtkanten på mammaen siden han ble født å nå skal han i store skumle barnehagen...... hmmmm skeptisk.....
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 hvilket skjema er det? fikk et like før ferien som skulle fylle ut..er det sånn kryss av skjema..om alt fra personal til uteområde..eller? uansett,jeg forventer at bhg.er trygg for mitt barn,og alle barn,forventer at barnet mitt blir sett og hørt,og får være med å planlegge dagene,forventer at de ansatte hører på oss foreldre når vi sier noe,forventer ta de ikke lyver til oss,forventer at barnet mitt blir tatt hånd av ansvarbeviste mennesker,forventer at de også lærer/følger opp ting vi gjør hjemme. kunne vel egentlig fortsett i det uendelige,men orker ikke,er så trøtt.
Sluffsa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2007 De har laget det selv for å høre våre tanker og meninger om hva som er viktig for oss og barnet..... kunne og skrevet i det uendelige på det, men må gjøre det litt kortfattet, derfor fint å høre andres meninger:)))
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 ok. vet bare at vi fikk et skjema som bhg bestyrer hadde fått fra andre som vi foreldre skulle fylle ut for de ansatte skulle få et innblikk i hvordan vi mente ting var,skulle skrive tall fra 1-5 hvor 1 var best og 5 dårligst,ble faktis noen 4-5'ere her...
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 At de ser barna mine hver eneste dag, At barna føler seg trygge i barnehagen At de blir utfordret og utvikler seg At ungene har noen å leke med At de får vært mye ute At det er god kommunikasjon mellom barnehagen og foreldrene At de fokuserer på trygghet At de er kreative Lærer barna sosiale ferdigheter sammen med meg. Det er sikkert så mye mer. Det dukker stadig opp ting man ikke er helt fornøyd med i barnehagen. Men en må ta de utfordringene som kommer, og ha en åpen kommunikasjon med de. Jeg synes det meste går an å ta opp, og barna stortrives.
Sluffsa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2007 Ja et slikt sjema hadde vi i elstejentas barnehage å, tror det var en landsomfattende undersøkels det.... Men dette er et annet:) Hennes barnehage hadde flere 2 og 3 derfor gutten min skal i en annen bhg, var ikke helt fornøyd med den barnehagen, glad jeg har et valg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå