*bolla pinnsvin* Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Be Safe Izi Combi X1 (tror det er det den heter). Veldig fornøyd
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Vi har også hts'en - kjempefornøyd.
Tante_Sofie Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Hei, Jeg har akkurat kjøpt HTS Izi combi... Synes tuppa sitter litt vel rett når den står på mest liggende, så egentlig utrolig at det kan brukes fra nyfødt. Kanskje noen erfarne brukere har tips til meg..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Vi hadde bakovervendt HTS izi kid til junior. Til nestemann blir det fremovervendt HTZ izi comfort med iso fix fester.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Men kan den bare brukes forovervendt? http://forbrukerportalen.no/produkter/10578/
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Den skal da IKKE brukes fra nyfødt, den skal brukes fra9 kilo og oppover
Gjest Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 BeSafe izi Kid (mye samme som besafe kombi) og er kjempefornøyd. Mellomste på snart 3 år sitter fortsatt bakovervendt oppi den og har enda bra med plass :-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Hvorfor skal han sitte forovervendt da?
Gjest Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Izi kid er godkjent fra 0-18 kg ihvertfall - men anbefales ikke før de kan sitte selv. Vi begynte med det ved ca 8 mnd.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 For det er den eneste stolen med iso fix feste - og det skal vi ha.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Åh? Så rart, det kan ikke combi-setet... Hadde ikke brukt det fra nyfødt jeg ihvertfall
Mulle :) Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 BeSafe izi combi. den som kan brukes begge veier.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. august 2007 #16 Skrevet 4. august 2007 Combi kan brukes både forover og bakover...
mammmamia ** Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 Det er ikke den eneste, både Akta Graco DUologic, Britax Fixway og Bimbofix er bakovervendte seter med isofix! Så gå for et av disse, og ikke utsett lille babyen for kjempefare ved å sette han fremovervendt bare fordi dere kan..!
mammmamia ** Skrevet 4. august 2007 #19 Skrevet 4. august 2007 Vi har forøvrig Akta Graco Duologic til snuppa på 14 mnd, og Britax Two Way Elite til storebror på snart 4 år...(Akta Graco Cosmic først, men vokste ut i høyden, så byttet til Britax)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. august 2007 #20 Skrevet 4. august 2007 Det var det jeg også trodde... Det var en latterlig grunn ihvertfall...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. august 2007 #21 Skrevet 4. august 2007 Akta graco cosmic comfort Kjempe fornøyd med det!
mai mammaen til to Skrevet 4. august 2007 #22 Skrevet 4. august 2007 hts besafe izi combi vi og... veldig fornøyd..snuppa begynte å bruke det da hun var 8 mnd...falt en del frem med hodet da men det ha blitt bedre no...no er hun 15 mnd og om hodet faller frem så tar hun det opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå