JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 når jeg har fått satt inn hormonspiral vil det at jeg fullammer fremdeles holde mensen tilbake? Eller kan jeg forvente å få tilbake menstruasjonen pga hormonene`?
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Jeg fikk satt inn hormonspiral på 6 ukerskontrollen etter førstemann var født. Da småblødde jeg i ca 5-6 uker (veldig vanlig) og så så jeg ikke noe til noen form for blod før småen var 9 mnd :-) Så jeg fikk i hvertfall ikke igjen mensen pga det. Kan være du ikke får den igjen i det hele tatt uansett, mange som har hormonspiral mister nemlig mensen helt så lenge de har den i eller bare blør bitte litt en sjelden gang i blandt.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 ok:) jeg småblør litt nå, men det er jo bare to dager siden jeg satt den inn, er ikke mye heller... Godt å høre at jeg ikke må vente å få mens om tre-fire uker. Føler meg ikke helt klar for den ennå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå