Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hadde samboer/mannen deres sendt blomster inne på facebook til andre damer, hvordan hadde dere reagert da?
Willemo Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Tanken på at min mann skulle komme til å sende virtuelle blomster til noen som helst, er utrolig komisk. Utenom det ser jeg ikke noen grunn til at det skulle ført til noen form for reaksjon fra min side.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Det kommer helt an på til hvem det var.... Hadde det for eksempel vært til sekretæren på kontoret eller eksdama hadde jeg nok begynt å lure litt. Nå er ikke typen min en som sender blomster hverken virituelle eller virkelige, så det er ikke et problem.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Dette var til en han flørtet med før han traff meg... HI
RundLurt? Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Hadde ikke blitt sjalu eller mistet nattesøvnen nei, er da ikke fjortis lengre, TAKK GUD=0)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 hadde ikke syntes det var så koselig. fortell han det. føler at du kanskje har litt dårlig selvtilitt.. og ikke er så sikker på at han bare vil ha deg...?? så si i fra, at du føler du blir usikker av slike ting, og hvis han elsker deg, respekterer det.
RundLurt? Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Gubben her i huset får sitte i fred på datan, det samme gjør jeg, hva han spiller, hvem han chatter med og han sender blomster og fortunes til på facebook, interesserer meg ikke!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 jeg hadde blitt sur ja!! er mye på facebook, og hadde han gjort det, burde det vært en kusine eller noe... takler ikke menn som er i forhold å flørter med andre. uansett på nettet eller live.
RundLurt? Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Herregud, så mye idioter det er der ute *PANG*
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Hvis du sliter med det, da synes jeg bare synd på deg. Da lager du mange problener for deg selv her i verden.
pustpes Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Sender ikke du blomster til andre menn på facebook da???
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Vel no har det seg slik at jeg har faktisk snakket med han om dette men ville bare høre hva dere synes. Han har faktisk innrømmet at han har drevet å flørtet med denne damen og tenkt på henne på dagen så jeg vil ikke si jeg har noen dårlig selvtillit eller oppfører meg som en fjortis. Og nei jeg hadde aldri sendt blomster til noen mannfolk selv om det er virituelle blomster så er det faktisk noen som legge litt mer i det enn det det er når de sender og mottar de og. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå