Gå til innhold

Bør jeg ringe føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper virkelig på svar no for jeg aner lite hva jeg burde gjøre. Jeg har jo kjent livstegn men det har vært veldig lite og svakt og en gang med det jeg tror er hikking. (små dunk rett over skam benet) Normalt er han veldig aktiv og mye bevegelse. Har smerter der med skam benet akkurat som om jeg har sår inni meg og vondt litt oppi skjeden. Er det flere som har hatt det sånn og kan gi meg noe tips til hva jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RING FØDEN!!!! De er jo der for å hjelpe....

Skrevet

ring å snakk med de.. hadde jeg gjort:) da får du ordentlig svar og slipper å bekymre deg sånn:)

lykke til.

Skrevet

høres ut som modning syns jeg... men ring føden :) de er jo her for oss gravide.

Lykke til :)

Skrevet

har du ringt? Hvis ikke er det bare å ringe:-) det sto i brevet vi fikk med fødeplass at på kveldstid og i helgene var det bare å ringe dit hvis det var noe. Hvor langt på vei er du? På slutten av svangerskapet var det lite sparking til tider, de har vel så liten plass at det blir sånn. Ellers kan det komme an på hvordan babyen ligger, h*n kan ha snudd seg sånn at sparkene blir mot ryggraden din og de kjenner man ikke så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...