Carnivale Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Guri som dere går og tripper for å høre mer nyheter derfra...lurer på hvorfor... (på meg virker det som om folk går og venter på å få rulle seg i mer møkk, selv om SÅKLART alle sier at de er "kjempebekymret" og "klarer ikke tenke på annet" og at det IKKE har noe med sensasjonslyst å gjøre....)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 mener jeg og. hvis hun vil fortelle om privat livet sitt, gjør hun det når hun er klar.. hvis ikke synes jeg hun skal slippe at alle spør..
Hjertefamilien Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Man har ett nettforhold ti len person man føler man kjenner... Når da denne personen opplever en sånn tragedie reagerer folk så klart. Noe annet hadde vært mer merkelig! Håper det går bra med jenta jeg også
Carnivale Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Ja, enig. Får helt mark av sånne ting, det skjer jo hver gang noen har opplevd noe trist/tragisk her. Folk ruller seg rundt i andres møkk...kjøp dere et se&hør istedet.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 alle håper vel det går bra med henne! var ikke det saken handlet om da...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 det er ikke et ønske om å høre dritt, at vi spørr.. herregud da.. jeg bekymrer meg for at alt skal gå bra med henne. hun er jo tross alt høygravid, og har et lite barn.. jeg opplevde dette for 1 månde siden, og hadde en 5 månders baby å ta meg av, og er heeeelt alene.. det var drit tungt.. jeg holdt på å besvime, pga at jeg ikke klarte å spise.. så unskyld meg at jeg bryr meg om ei som er høygravid, og har det heelt for jævli nu!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå