beri Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 aldri opplevd dette med gutten min..hvorfor skjer dette da? Bruker libero 3-6 kg..hun veier sikkert 4,5 kg nå..ikke mer iallfall
Blomman Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Du kan enten gå opp enn størrelse eller prøve en annen type. Kg er bare veiledende. Noen må kanskje to str opp og ;-) Ellers kan jeg etter å brukt papirbleier på tre barn fortelle at jeg har gått over til tøybleier ;-) Om du er nterresert i det kan du melde deg inn på tettinntil.com - - og tøybleier behøver ikke være som i gamledager nei ;-) - se feks og kenguruloftet og stellerommet (tror muligens det er .no men googler du finner du nettebutikkene)
manonym Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Har akkurat gått gjennom de samme problemene!!! Natt etter natt (og noen ganger på dagen) med både tiss og bæsj i gjennom... Utrolig frustrerende! Har da brukt det meste innen Pampers, både active fit, baby-dry og easy up. Gikk da over til Libero sine, og har sjelden slike uhell lenger!=) Så man må med andre ord bare prøve seg frem! Jeg gikk opp i str flere ganger, men hjalp ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå