Gå til innhold

Krampe i legger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 23+5 og er plaget av krampe. Våkner nesten hver eneste natt av krampe i leggene.

Har aldri vært plaget med det før jeg ble gravid.

Er det noen som har peiling på om jeg kan gjøre/spise noe for å forhindre dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke magnesium de sier skal hjelpe mot slikt? Har ikke prøvd det selv, men jeg var også plaget med krampe i leggene nesten hver morgen, og det har gitt seg etter at jeg begynte å gå en liten kveldstur hver kveld. Så det kan i hvertfall anbefales:)

Skrevet

hei hei.. jeg våknet hinn natten med krempe i ene leggen.. men helt ærlig så tenkte jeg ikke over at det hadde med graviditet og gjøre?

Skrevet

haha jeg og, trodde ikke det hadde noe særlig med graviditeten å gjøre men det har kanksje det alikevel?!

HVER gang jeg strekker meg om morran får jeg krampe:P herlig herlig

Skrevet

hei har hørt at man skal ta sånn kalsium tabletter for å bli kvitt det,har vist noe med kalsium-mangekog blodomløpet og gjøre ,eller prøv å ligg med beina høyt

Skrevet

I natt hadde jeg SYKT krampe i høyre leggen. Våknet av dette, og det tok tid før jeg skjønte hva den infernalske smerten egentlig var for noe. Klarte ikke å tøye riktig heller, for det gjorde så vondt at jeg sikkert vekka naboen med auauauauauet mitt. Til slutt lå jeg med beinet oppetter veggen og da stanset det endelig.

Har vært mye plaget med kramper i tærne om nettene i alle år, men dette stopper med en gang jeg bender tærne bakover. Leggkramper derimot har jeg aldri hatt før jeg ble gravid. Plutselig får disse fotballgutta som ligger og vrir seg i smerte pga kramper min fulle sympati. Det er jammen ikke lite vi skal gjennom som gravide! Men så blir resultatet bra også;)

Skrevet

I natt våknet jeg av mitt eget skrik :) og jeg vekket mannen min også. Det var krampe i høyre legg og jeg har aldri vært plaget med det før.

Det ga seg etter hvert men synes det var litt skummelt

Skrevet

Jeg har god hjelp av kalsiumtabletter med magnesium. Mener at det er mangesiumen som egentlig hjelper mot krampene, men tar kombiprodukt da jeg drikker lite melk...

Skrevet

La inn et lignende innlegg for en uke siden og fikk tips om Magnesium. Det virker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...