Hæppi Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hejj! Jeg er i dag 13+4 og er i en fase hvor jeg er veldig bekymret for om barnet er i live eller ei. Jeg er 20 år og førstegangsfødende og har derfor ikke bemerkelsesverdig mye erfaring med svangerskap fra før av ;-). Det er lenge til jeg har UL (07.09) - føles i grunnen uoverkommelig lenge akkurat nå, så derfor lurer jeg på om det finnes noe "instrument" av noe slag som gjør at vi kan høre hjertelyden til fosteret? Eller er den så svak at den vil være umulig å høre så tidlig? Beklager mulig dumt og klosset spørsmål - men tenker at er det noen som vet svaret på dette, så må det være dere. I samme slengen lurer jeg på når det er vanlig at magen begynner å synes? :-)
Månestrålen :-) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Det er veldig forskjellig når magen begynner å synes. Første gangen går det som regel lenger tid enn med nr 2. Tror de aller fleste har en liten kul på magen rundt uke 20.
Athina' Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Du kan kjøpe en babywatcher som er en doppler som jm bruker for å høre hjertelyden på www.billige-teste.dk. Fra jeg bestilte den til jeg hadde den hjemme tok den 1 uke :-)
Hæppi Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 Ah! Strålende. Og dette er et apparat som fungerer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå