081013 Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 var for noen dager siden inne på en side der jeg fant noe fantastisk lurt. det var et belte som du kunne ha over magen/buksen sånn at du kan bruke klærene dine lengre. men, jeg finner rett og slett ikke igjen denne siden. Vet at det finnes to typer sånne belter. det ene kan du kneppe i knappen, men det er ikke dette jeg er ute etter. det jeg tenker på ser ut som *(fasongmessig) et hårbånd, men selvfølgelig betydelig større. kan og minne om det ekstrastoffet som er sydde i magepartiet på gravidebukser..noen som har sett dette?Og vet hvor jeg kan finne det?
Gjest mphs Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Her har de det: http://www.mamut.com/barnetrend
jiha Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 er dette så lurt da? bør ikke babyen få all den plassen den kan??
jiha Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 åh nå skjønner jeg;) trodde det var et belte som skulle holde babyen mer inne i magen=p
Gjest mphs Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 ? De får da den plassen den trenger med dette magebeltet. Blir det samme som om man bruker gravidbukse. Har ikke dette selv men har en veninne som hadde dette.
081013 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2007 er litt usikker på str og sånt...det største de har er l..men jeg er xl til vanlig...men de utvider seg gjerne etter hvert som man vokser? prøvde linken til mamut,,men kommer ikke inn, står at det skal være en link til nettbutikken på venstre siden men den er ikke der hos meg...
Gjest mphs Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 http://www.mamut.com/barnetrend Prøv denne.
Tine79-FØDEKLAR Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Jeg har et slikt belte og det kan virkelig anbefales!! Jeg hadde ikke det med nr.1, men nå har jeg brukt det hele graviditeten. Jeg er 32 uker på vei og bruker det fortsatt på de vanlige buksene mine som fortsatt passer i lårene og over hoftene. Tenker det er greit å bruke etter jeg har født å, slik at jeg kan komme meg fortere inn i de gamle buksene mine:) Jeg har kjøpt mine (ett svart og ett hvitt) på polar'n og pyret. Bruker str.m til vanlig, men s i dette.
happybirthday Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Ingen erfaring med slike magebelter, men har bestilt ett med tanke på etter nedkomst. Dette fordi jeg vet at man som regel har en god del mage igjen etterpå også, og at det tar litt tid før man kommer seg inn i de vanlige buksene igjen (iallfall har det gått en del uker for mitt vedkommende i de to tidligere fødslene). Dessuten så skal jeg ha ks denne gangen, og tenkte at magebelte kunne være lurt med tanke på å såret også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå