Gå til innhold

Er du fornøyd med vekta di?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 178 høy og veier 63 kg - veldig fornøyd! Slank og lekker:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sånn fin glassvekt fra Jernia - ganske så fornøyd.. trur den viser ganske riktig også

Skrevet

Jeg har glassvekt fra expert, og den er helt topp:P

Skrevet

Jeg har også glassvekt, men husker ikke hvor jeg kjøpte den- utrolig dumt, for den viser alt for høye tall?!... Kanskje jeg kunne fått bytta den i en ny..?

Skrevet

såklart.. samme hvor du kjøpte også - bare dra et sted hvor de selger glassvekt så ordner det der seg...

Skrevet

hahaha=)

noen klarte IKKE å skape krangling med dette innlegget!!=)

hihi=)

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en sånn vekt som

helsesøster på skolen hadde;

..sånn med lodd på en stav som vippet mer og mer til den

ene siden jo mer en veide -og helsesøster peiset på med lodd!

Det hadde vært noe å ha på badet, det! *lete på Finn.no* :)

..så da er jeg vel ikke helt fornøyd med den jeg har, da..Synd!

Skrevet

Åh sann vekt vil jeg også ha sebbe. Søren trodde jeg var fornøyd med vekta, men nå er jeg ikke det alikevel!!!

Skrevet

Hihi veit ikke helt om det er den fysiske eller bade vekta jeg er sint på, men men jeg gjør no hvertfall noe med den fysiske. Er en del kg fra å være fornøyd med vekta, men er på vei, godt på vei. Den viser -15kg på 3mnd, og det er jo ikke så verst er det vel?

Skrevet

Har ikke vekt jeg... Sambo må kjøpe. Noen som har forslag på hvor vi kan få tak i en bra en??

Skrevet

Miss L+nurk. vi trenger da ikke å veie oss! vi som er sååå perfekte!! ;p

Skrevet

Jeg er veldig spent, faktisk, for jeg venter en liten vekt i oktober. Får håpe jeg blir fornøyd, for det er vanskelig å få levert dem inn igjen.

Skrevet

Å ja.. en sånn vekt har jeg også - mamman min.. rimelig fornøyd - hadde vært supert å fått stramma til noen skruer i ny og ne, men syns da vitterlig jeg er på den heldige siden når det gjelder sådanne også :)

Skrevet

Denne tråden syntes jeg var skikkelig morsom.. hi hi.

Skrevet

Kjøpte ny vekt for et år siden... Men har ikke kommet så langt at jeg har fått kjøpt batterier.

Skrevet

fikk en ny en sånn digital til kjøkkenet til bryllupet vårt.

Den funker som faen!!

Måler opp rett mengde både fett og sukker slik at jeg beholoder trivsel og humør!

Kaller den dermed trivselsvekta!

Skrevet

Er egentlig ikke så veldig fornøyd... har en sånn gammel en fra søtti-tallet med grønn vinyl-dekor på toppen og en sprekk i glasset. Men har ikke lyst til å kjøpe ny heller, veldig kinkig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...