vekten:) Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hvordan er det med sexlysten deres?Er i uke 32 nå.Jeg føler det er så ubehagelig å kronglete å ha sex pluss at jeg har bekkenlåsning som gjør at jeg føler meg som en gammel betsemor.Sånn har det vært i et par mndr nå. Har masse våte drømmer,men føler ikke for å ha sex når jeg først kommer til stykke.Har en veldig forståelsesfull samboer som er fornøyd med noen blow-jobs innimellom,noe jeg synes er topp.Flere???????
strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 samme her du! Føler liksom ikke for det når alt kommer til alt... Har bekkenløsning, så ja...... bestemor her også :s er 32+5
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Har bekkenlåsning jeg også. Sex-lysten er helt på topp.(mye bedre enn før jeg ble gravid og den var ikke dårlig fra før av heller. he he) Men jeg har jo ikke lov til å ha det.(arrrg!!) Så det kan bli litt vanskelig noen ganger kan man si. Har en forståelsesfull mann jeg også så det er bra vi har noen som forstår oss godt.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Har sexlyst til tusen, er 34+3... har dessverre en samboer som ikke er så villig... men når vi først har oss så gjøres det skikkelig =)
smn1 Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 eg er 34+4 og har sexlyst til de grader men det er ikje alle stillinger som er like behagelige. mannen min derimot er ikje så gira av en eller annen grunn men eg tror bare han er redd for at den lille har det vondt eller noe...
@nne p@ l@nne Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Vi har sex, han for nytelsen og jeg for at ting skal modnes!! Lysten er vel ikke helt på topp nei! Men alt for å få ut babyen. Ellers vet jeg han hadde vært veldig forståelses full hvis jeg hadde nektet. Men må jo si at sex livet ikke er så veldig spennede om dagen da. He, he men det tar seg jo opp etter fødselen da.-)
MissiCippi Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Sex er en nyttig ting akkurat nå.. Ikke spesielt opphissende, men får satse på at knøttet spretter ut litt før:-) Mannen min finner seg i holdningen min.. After all: Han får jo d han trenger selv om jeg har hodet fullt av andre ting!! He, he,...
Fødeklar_ja! Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Her e både sexlysta OG sex'en på topp ;p litt vanskelig e det jo til tider på grunn av magen og på grunn av plutselige krampa i legga/lår, men vi bruke fantasien og har gjerne sex i sakkosekken og sånt, det funke veldig bra Sleit litt med at æ fikk kynnera etter sex, men gjør ikke det no lenger =D
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Er i uke 39....og de siste ukene har vært de mest aktive under hele svangerskapet :-) Har vekket sambo når han sover til og med... noe pga lyst, og mye pga jeg ønsker å sette i gang fødsel! :-) Sambo er nok bare glad til han stakkar, har ikke vært så aktive i svangerskapet som før... men så langt har det ikke skjedd så mye mer enn litt vonde og regelmessige kynnere... Hm... Prøve igjen snart da kanskje...? Vil føde!!! Hehe! :-) Er jo også greit å benytte sjansen nå mens man kan, kan jo fort bli mange uker til neste gang...hvis det blir fødsel snart...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå