Gå til innhold

Siden vi er i gang her...


Labbetøs

Anbefalte innlegg

Så må jeg også skryte litt av mannen min. Jeg har permisjon, og han er i full jobb.

Snuppa er 7 mnd om to dager, og jeg har enda ikke stått opp med henne en eneste gang. Eller, når hun sover til ni (vanligvis) så er jo han på jobb og vi koser oss litt til i senga og står opp halv ti. Men de gangene hun bestemmer seg for å være våken på natten eller våkne utrivelig tidlig så står han opp med henne. Han forkorter egen natt før han drar på jobb og lar meg sove. Jeg skal jo tross alt gjøre...

...ingenting... hele dagen. Bare kose meg med snuppa.

Uff, jeg får dårlig samvittighet her nå. Men nå skal det sies at jeg er VEEEEELDIG morgentrøtt og bare mumler litt i halvsøvne når han tilbyr seg å stå opp med henne.

Han er flink med henne etter arbeidstid, og når hun har lagt seg så vanker det gjerne en massage og litt pusk på meg. Og mens jeg taster litt på DIB så lager han gjerne noe snaks som kveldskos til oss.

Han er ingen slave altså, det går litt begge veier, men han er usedvanlig snill og omtenksom av seg.

Gode snille mannen min! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å så snill og god mann du har, deilig med en mann som stiller opp og tar sin del...... ta godt vare på han:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Han er min, og bare min! Jeg deler ikke!

Han er rett og slett fantastisk. En skikkelig family guy.

Fatter ikke at han ville gifte seg med askkurat meg. Jeg er født heldig tror jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig du er da-:)

 

Jeg må draaa samboern min opp av senga.

 

Er som regel jeg som står opp først..en sjelden gang gjør han det. og da har jeg vært våken så lenge at jeg ikke får sove mer,fordi gutten har ligger og laget lyder fordi han ville opp..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...