Gå til innhold

Litt mye...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld meg. Men er jeg den mest forferdelige person i verden siden jeg tenker at "nå er det vel snart nok" når det gjelder oppdateringer og innlegg fra den som har hatt en ufrivillig abort.

Vil ikke bli missforstått her, men finnes det ikke forum her som hun kunne skrive inn på i stedet for skravle?? Det er selvsagt terapi å skrive om slike triste tap, men det er bare det at det har blitt så mye fra den kanten i det siste inne på skravle siden.

Er liksom ute etter litt underholdning og avslapping når jeg går inn på skravle.

Noen som er med på min tankegang her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen? Dama har vel behov for å fortelle om det da, hun har trpss alt opplevd noe veldig trist.

Jeg er dog noe bekymret for deg, som anonymt har behov for å sette spørsmål ved andre menneskers personlige tragedier,

Skrevet

Ville ikke bli missforstått, sa jeg.

Å skrive om sorg er bra terapi, men det som er mitt "problem" er at det blir lagt ut på skravle. Det finnes forum for dette. Og der går jeg aldri inn for jeg vet hvordan jeg kommer til å kjenne meg om jeg leser noe der.

Skrevet

Dette er jo brukere som er "kjente" for de på skravle, og da bør de få lov å skrive om det også. Det bør i grunnen alle uansett. Skravlesiden er til for å skravle på, og man kan skrive om akkurat det som passer seg.

Dessuten står det i overskriften, så hvis det plager deg at det ligger et innlegg med en overskrift, som du ikke engang trenger å åpne, da har du et problem.

Skrevet

Stakkars deg som blir fratatt din underholdning og avslapning når du kommer inn på skravle. Synes mye mer synd på deg enn jeg synes på dem som mister barna sine.

Forresten..."Vil ikke bli misforstått" - er det noen annen måte å forstå dette på enn at du er uvanlig kynisk og kald?

Skrevet

Om du ikke vil lese om det, er det vel bare å la være? Folk pleier å være ganske klare i overskriften om hva innlegget handler om, skulle ikke være noe problem for deg å sile ut sånt du ikke vil lese.

Forøvrig; la folk få sørge. Sorg varer ikke så lenge du eller noen andre syns det passer seg, sorg tar den tiden den trenger og kommer fram på en million ulike måter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...