KaMa Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Har svart deg på tryneboka, men er du egentlig der i det hele tatt?
Süsse Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Jo, jeg har sett det, men har bare ikke svart enda. Jeg har värt svärt lite paa dataen i det siste og ut paa middag de to siste kveldene (!)
KaMa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Høres bra ut, begge deler i grunn. Ikke vært så mye datanerd jeg heller i det siste, men det skrev jeg kansje? :-)
Süsse Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Ja og du nyter vel dagene naa et annet sted enn foran skjermen, kan jeg tenke meg! Her ser det ut at sesongen slutter den 16. aug og da er det pappatid for L og alenetid for meg.
KaMa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 "Dagene" er fremdeles en overdrivelse, altså om vi nå tenker på barnehage. Hadde en så bra dag i går som det er mulig å ha. Alenetid er fantastisk. Til og med alenetid som ender opp med å ikke være alenetid. Bare inntrengeren er noen andre enn de man har sett hver bidige dag i over ett år og vel så det. Gled deg! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå