Gå til innhold

Naa vil jeg hjem !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er naa det skjer noe at man skjoenner at det er langt hjem og at man gaar glipp av ting og tang.

En god venninne fodte i dag sin lille prinsesse og jeg maa innse at jenten vil nok vaere aaret foer jeg faar se henne foerste gang !

Gud, naa lengter jeg hjem !!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi.. ja det skjønner jeg...

du får be venninden din sende deg både bilder og film!!!!

vet det ikke er det samme da, men kanskje bedre enn ikke noe i hvertfall..

Skrevet

Hvor i verden bor du da ?

Min beste veninne har bodd i Singapore nå i 7 mndr og hun har besökt meg 2 ggr allerede :I)

Skrevet

Bor i midtoesten og de bor i Nord norge.... Er ikke saa lett da, gaar ca 1 doegn i hjemreise og ca 10 000 kr og saa har jeg jo to smaa paa 13 mnd og paa 2,5 aar.

Kan jo ikke bare reise fra dem og pappaen deres jobber jo....

Skrevet

Åhh.. det er forstårlig. Min venninne i Singapore har ingen barn - så lettere for henne (og jeg bor litt utenfor Oslo)

Hmmmmmmm... har du facebook så kan jo veninnen din legge ut bilder og filmsnutter til deg og andre venner ;O)

Skrevet

Ja, blir nok masse bilder og filmsnutter osv.

I morgen er det nok helt greit igjen, men fikk tekstmeldingen for bare ca 30 min siden om at lille prinsessen var kommet til verden.

Blir fort litt emosjonell naar det kommer til babyer gitt..... begynte aa tenke paa hvordan hun var foerstemann ( utenom familie) til aa besoeke meg da vi fikk minsten osv.

Er jo bare hodet som tuller med meg !

Men neste sommer flytter de til hjembyen vaar og det hjelper jo litt for da er de der hvor vi reiser naar vi drar til Norge :)

Skrevet

Skjønner godt du har hjemlengsel. Hvor i midtøsten er det du bor?

Må være spennende å bo i et annet land..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...