Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Vi bruker Pampers.. Har prøvd andre, noen av billig merkene fikk junior sår rompe av.. Libero ha vi ikke brukt noe særlig, for vi er fornøyd med pampers..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Vi bruker coop-bleier. Det andre vi har prøvd er diverse libero og pampers, samt tøybleier. Coop-bleiene er det eneste knøttet ikke har reagert på med utslett.
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Har bare prøvd Libero og Pampers. Pamers blir de såre av ettet 2 timer (der jo ikke ut stakar) Libero er vi kjempe fornøyd med:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 bruker libero. synes alltid pampers har blitt så fuktig utenpå.. liker de ikke..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Huggies. Det er favoritten, spesielt i varmt sommervær- (de med disneyprinsessene på, ikke de med Ole Brumm!) Har prøvd Pampers, Cien, Libero + div andre ruskemerker. Huggies er favoritten, men når jeg ikke får tak i de bruker vi Libero.
jente og gutt Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Jeg har brukt Libero pampers, Huggies, Lidl og First Price. Fornøyd med alle sammen jeg. Kom litt ann på hvor jeg kjøpte de, bleiekort her og der. Jeg troren bare må prøve seg frem, barn er jo så forskjellige.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Bruker pampers fordi jeg synes de er best. Har prøvd libero, men er ikke særlig fornøyd med dem.
blir 3 barnsmor Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 på jentungen syns eg libero er best ! . derfor bruker vi det . når guttungen brukte bleier brukte han pampers for det funka best på han .
melkekua™ Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Libero og Coop bleier - de passer snuppa best. Fikk utslett av Pampers.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 bruker libero her.. er egentig ikke noen spesiell grunn..det var de de hadde på sykehuset også syns jeg det var så fint design på de.. så ble det libero...
Mulle :) Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Bruker pampers på han. Brukte kun libero på 1 bleiestr. Samme med datteren når hun brukte bleier
Eve Dallas Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 jeg bruker Moltex øko bleier. bruker de fordi de er økologiske, uten farlige stoffer, vanlige bleier inneholder bla. det samme stoffet som ga kvinner tampongsyken(det er fjernet fra tampongene, men ikke fra barnas bleier). Dere kan lese mer om det på www.small-angels.com vi har også brukt pampers og libero, og det er ikke noe i veien med dem bortsett fra at jeg mener de er helseskadelig og dårlig for miljøet.
Honningmelon Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Bruker Libero up&go. Syns ikke noe om Pampers. Og Pampers up&go passer ikke jenta mi i det heletatt. De er alt for vide i livet, og bare sklir ned.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #17 Skrevet 4. august 2007 prøvd alt, og har landet på first price, utrolig bra og så billige:) 36 kr for 50 stk, og i tillegg fungerer de supert.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 Bruker libero har bare prøvd libero og pampers, pampers får hun utslett etter kort tid:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå