Gå til innhold

Bruker dere/skal dere bruke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som holder magen på plass etter fødsel?

Har blitt fortalt at det ikke er det smarteste å bare la magen henge etter fødsel om man vil ha tilbake den "gamle" magen..

Er det noe i det?

Lurer liksom bare på da hva man kan gjøre for å holde magen på plass og gjærne hjelpe til med å få den mindre? Skal ta KS da men vet ikke om det spiller noen rolle..

Hva tenker dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt om. Jeg brukte ingenting sist jeg gikk gravid...hadde min flat mage igjen etter 4 mnd, men full av strekkmerker da....

Skrevet

har ikke hørt om det jeg heller..

tok ks,og kommer nok alltid til å ha litt mage pga det..

men er stort sett fornøyd med magen.kunne vert verre :)

Skrevet

Desverre er det nok bare EN ting man kan gjøre.....TRENE:( Puhhhh....ble nesten sliten av å skrive det....he-he:)

Skrevet

har hørt at det kan vere smart å bruke hold-in truser etter fødsel... jeg brukte det litt avogtil... men de er jo ikke akkurat superbehaglige da...

Skrevet

har aldri gjort det, og venter nr tre

Skrevet

Hm..rart at dere ikke har hørt om noe da...

Jeg fikk bare beskjed og å knytte et skjerf stramt rundt magen så snart jeg klarte det etter ks for da ville jeg slippe å få noe pølse eller ol over arret men det er jo vanlig å få litt mage etter enver fødsel så måtte bare hørre med dere om noen andre hadde fått noe råd!

Men takk for svar:)

Mvh

Skrevet

jeg har kjøpt en sånn "hold-in" truse som er ment til å bruke etter fødsel, med et bredt belte rundt magen som kan strammes etterhvert. jeg har hørt at det skal hjelpe til å stramme opp huden etterpå jeg da, for den lille magen som gjerne kommer etter en graviditet trodde jeg som sagt over at måtte trenes bort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...