Gå til innhold

Hvor viktig er sex syntes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en jeg ikke tente på, kviet meg hver kveld, håpet på å få slippe.. det var det som gjorde at det ble slutt! Alt var perfekt untatt _det_ :(

Er det muligehet for å klare å leve lenge i et slikt forhold?

Så lenge han fikk sex var alt strålende, men når jeg aldri ville, kom vi inn i en ond sirkel.. *jeg ville ikke ligge med han, han ville ikke kose med meg, og gjøre ting for meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg trur nok at sex spiller ein stor rolle i eit forhold, at man tenner på kvarandre og er open. Sånn som du beskriver det hadde nok barnefaren og eg det også, men var jo andre årsaker også til at det blei slutt. Men ein av hovedgrunnene var nok mangel på sex.

Skrevet

I ett bra forhold utgjør sex ca 10%, i ett dårlig utgjør det 90%. Men når du kvier deg til sengekosen DA er det på tide å gjøre noen drastiske endringer i forholdet.

Skrevet

Nei, det mener jeg!!! Hadde det likedan i et forhold, vi var sammen i syv år.... Sexen for min del var bare et ork de siste årene... Har hatt andre etterpå, å da virkelig forstått betydningen av det å ha god sex, med de rette følelsene til stede.... Du vil alltid føle noe mangler, hvis den delen er utifredstillenede... Å du må ikke finne på å være i et forhold, der du kvier deg til sex, sex er noe av det mest fantastiske som finnes, MERK, når det er med den rette, en som du har de rette følelsene for .... Tro meg, funker ikke sexen i et forhold, at du ikke tenner på han, eller har minimal glede av det, har du ingenting i forholdet å gjøre..... Da lurer du kun deg selv,,, Det nytter ikke om dere er aldri så gode venner ellers, eller at forholdet ellers humper av gårde så noenlunde ok liksom... I lengden klarer du ikke leve med det, det gjorde iallefall ikke jeg... Jeg følte etter hver gang vi hadde hatt sex, at dette er ikke rett, jeg har ikke de rette følelsene,,, Hadde det sånn veldig lenge, før jag klarte å gå.... Nei sex er VIKTIG; det vet du hvis du virkelig har opplevd god sex, med en du virkelig føler du elsker over alt på denne jord... Min interess for sex var så å si null de siste årene, tenkte jeg er vel bare sånn,,, Men heregud for en oppvekker jeg fikk da jeg gikk ut av forholdet, å opplevde hvordan det virkelig skulle være, da var sex tusen ganger mer interresant etterpå... Ble langt dette men:)

Skrevet

Takk for svar.

Vi har så å si ikke hatt sex på 4 år!!!! Og han takla det til slutt ikke. Jeg hadde en annen kjæreste etter at jeg flytta og vet at det ikke er at jeg ikke har lyst på sex eller er kåt. Jeg orker bare ikke han!! Vet ikke hvorfor. Har ikke følelsene som burde vært der, desverre. Har hatt kjærester både før og etter som jeg har hatt det bedre sammen med. (men da har det selvsagt vært andre ting som ikke har vært så bra, økonomi, familieting osv)

Helst vil jeg ha i pose og sekk, men det er vel kansje for mye for langt

:-P

Uansett så tror jeg kansje at man klarer å løse andre problemer lettere, enn å endre følelser. For det er rett og slett umulig for min del :(

HI

Skrevet

tror det er individuelt. jeg kan ikke leve med en mann som jeg ikke tenner på. jeg må ha et godt sex liv for å ha et godt parforhold. ellers kan jeg like så godt være alene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...