Helnøtt med spire:) Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Mine er helt stup trette!! Men nå er de oppe tja kvart på 7 tida begge to, og eldste hviler ikke og yngste sover en time max. Så tipper de holder ut til kvart over 6 da blir det kvelds stell. Bare meg som har barn med denne rytmen?
Gjest_1001 Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Min spiser kvelds nå... så er det rett i dusjen, på med pysj pusse tennene og nattinatt hehe.... har lagt seg i halv syv-syvtiden siden han var 7-8 UKER gammel sovedyr!
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Mine også. Så jeg er ikke alene altså hehe. De løper jo i seng selv før jeg får sukk for meg hehe..
Gjest_1001 Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Helrig det da ;-) Så får mor her en lang kveld
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 her og legger minien seg på 3,5 år mellom halv syv og syv:-) herlig med kveld for oss voksne:-))
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Vi sliter med å holde baby på 3 måneder oppe etter kl 18... Synes det er litt vel tidlig, dessuten er det ikke noe særlig når han er lys våken kl 5 om morgenen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå