Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i kveld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kose meg med en HEL stor Helnøtt og champ. brus:) mmmm gleder meg hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først skal vi ha kyllin,ris og bernaise m presset hv løk i-og så begynner vi på alt snopet ol:-) Men jeg må desverre skuffe deg litt i dag "helnøtt"..for i dag har jeg kjøpt stratos med nøtter...sorry:-(

Skrevet

Vi skal ha taco og snop :) nam nam

Skrevet

Ingenting tror jeg... Aner ikke hva det kan være.....

Forslag?

Ikke godteri, det e rjeg ikke så glad i;-)

Skrevet

Heldigen du da "siklerotte" som ikke liker godteri!! Går det virkelig ann?? :-)))

Skrevet

Kylling, bønner og løk stekt med krydder, wraps, guacomole, salsa og kanskje tomater og paprika. Lakris og fanta free til kvelden!

Skrevet

Er du virkelig ikke glad i godteri?? Misunner deg gitt ;)

Neimenn, har du ikke kjøpt Helnøtt?? FYYYY deg hehe..Du får kose deg med den lusne stratosen din med de få nøttene oppi hehe

;)

Skrevet

kylling, ris og saus:) og litt snop etter det regner jeg med he he:)

Skrevet

Taco når samboer kommer hjem fra jobb.

Og snop håper jeg.

Skrevet

Jeg liker godteri, er bare ikke særlig glad i det.... Kun i veldig små mengder og sjeldent;-) Føler at kroppen skriker når jeg putter det i meg...

Da liker jeg heller goooood mat....

Noen forslag??

Skrevet

Jeg er heller ikke spes glad i godteri, men presser i meg salt lakris (det liker jeg) for å ikke føle meg for sunn. he he:)

Skrevet

Hehe, lakris liker ikke jeg;-) Skal det være noe så får det være litt sjokolade.... Ellers liker jeg saftis=P

Må jo skeie litt ut i ny og ne=P

Skrevet

Nachos, baguetter og aioli. Etter på blir det øl og chips.

Skrevet

Her blir det papperbiff, med hasselbakte poteter, glaserte gulerøtter, mais og sopp - også rødvins saus.. Også klart rødvin i glasset..

Skrevet

Bruchetta med tomatsalat og smøreost og noen med hvitløkssmør, tomat og ost. Litt gode spekepølser ved siden av. Og så litt lørdagsgodt :)

Skrevet

vi skal ha ytrefilet med peppersaus,stekt mais, champignon saus og fløtegratinerte poteter... nam!! :))

Skrevet

St Brendans likør! Yummie!

Takk, snille lille penta som ikke vil ha pupp lenger! hihi

Skrevet

Hmm, vi har akkurat spist take-away pizza til middag. Så det blir brus og evt noe snop til en dvd i kveld!

Skrevet

Har värt ute å spist sushi nå - leverte dattern til besteforeldre for overnatning så kjörte vi til byen å spiste. Nå skal vi bare slappe av m litt små godt. mord og mysterier som gikk på tv i går kveld og litt kaffe :o)

Skrevet

Skal kose meg med sure ansatte, fulle gjester og klissete penger.

Gleder meg vilt og hemningsløst.

Skrevet

vi har nett grillet hamburgere . .

i kveld skal samboern spise godteri tenker eg ..

mens eg skal kutt opp gulrot og ha med dip laget av creme fraich . . bare litt kos for en jente som er på slankern . .

Skrevet

Vi skal kose oss med indrefilet, røsti poteter, stekte grønnsaker og barnaise! Nam!

Skrevet

I kveld blir det hjemmelaget pizza...og HELNØTT grrrrrrr

Skrevet

Kylling-burger, PÅMFRI.. (fnis) og Fanta. Nammenam.

Skrevet

I kveld skal vi ha jemmelaget Peppes pizza, med Peppes spelt bunn, så peppes pizzasaus, ost, pepperoni, bacon, løk, sopp og vitløk. Så har vi kjøpt Peppes vitløksdresing til å a oppå.

Alle Peppes tingene er kjøpt på Rema1000, om noen skulle lure.

Å der ropte kællen at pizzan var ferdig:)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...