Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Finnes det på nettet??????
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. august 2007 jeg fant jeg fant
Athina' Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Hvor fant du det? Har lett jeg oxo men jeg finner ikkeno. Kan du like inn linken her så jeg kan sjekke det ut?
pandabjørn Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Får man ikke slikt skjema på sykehuset da? isåfall så skrev sambo under 2 dager etter Sander ble født
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 søsteren min fødde for 1 uke siden. å dei fikk slikt sjema på sykehuset.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Sambo skrev under på d skjemaet på fødestuen han...et par timer etter at snuppa var født...vi trengte ikke å skaffe d på forhånd...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Vi også skrev under på sykehuset rett etter fødselen:) Så det trenger man vel ikke på forhånd...?!
smågodt prinsessa Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Noen ganger kan man skrive under på forhånd.. i mitt tilfelle pga at pappaen var soldat og kunne være utsatt.. og da med tanke på arv osv.. men man velger jo selv om man vil gjøre det.
Athina' Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Hvis man er alenemødre kan man levere inn dette på trygdekontoret før barnet er født, derfor jeg vil se litt på det. Ei venninne av meg fødte og ikke lenge etter, før hun hadde kommet på rommet fikk hun ett papir i annsiktet som de ville hun skulle skrive på der foreldreansvar osv var. Hun hadde blitt rasende for hun var så sliten at hun skrev ikke under på noe før hun hadde fått sovet litt. Selvsagt forskjellige rutiner overalt men jeg vil ikke havne i en sånn situasjon.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2007 http://www.noruega.org.mx/norsk/utlandet/Vennligst.htm her ligger det! jeg er også alene, og vil fylle det ut klart før fødselen, så det bare gjenstår for pappaen og skrive under, jeg skriver under hjemme.
Sommerfugl78 Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Så man må ikke ha et "originalt" skjema? Øverst til venstre på skjemaet står det at det er i fem (!) eksemplarer (er vel gjennomslagspapir). Sambo var med til jordmor sist for å fylle ut skjemaet, men så hadde de ikke flere igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå