Gå til innhold

erkjennelse av farskap skjema, HVOR?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det på nettet??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fant jeg fant

Skrevet

Hvor fant du det? Har lett jeg oxo men jeg finner ikkeno. Kan du like inn linken her så jeg kan sjekke det ut?

Skrevet

Får man ikke slikt skjema på sykehuset da?

isåfall så skrev sambo under 2 dager etter Sander ble født

Skrevet

søsteren min fødde for 1 uke siden. å dei fikk slikt sjema på sykehuset.

Skrevet

Sambo skrev under på d skjemaet på fødestuen han...et par timer etter at snuppa var født...vi trengte ikke å skaffe d på forhånd...

Skrevet

Vi også skrev under på sykehuset rett etter fødselen:) Så det trenger man vel ikke på forhånd...?!

Skrevet

Noen ganger kan man skrive under på forhånd.. i mitt tilfelle pga at pappaen var soldat og kunne være utsatt.. og da med tanke på arv osv.. men man velger jo selv om man vil gjøre det.

Skrevet

Hvis man er alenemødre kan man levere inn dette på trygdekontoret før barnet er født, derfor jeg vil se litt på det. Ei venninne av meg fødte og ikke lenge etter, før hun hadde kommet på rommet fikk hun ett papir i annsiktet som de ville hun skulle skrive på der foreldreansvar osv var. Hun hadde blitt rasende for hun var så sliten at hun skrev ikke under på noe før hun hadde fått sovet litt. Selvsagt forskjellige rutiner overalt men jeg vil ikke havne i en sånn situasjon.

Skrevet

Så man må ikke ha et "originalt" skjema? Øverst til venstre på skjemaet står det at det er i fem (!) eksemplarer (er vel gjennomslagspapir). Sambo var med til jordmor sist for å fylle ut skjemaet, men så hadde de ikke flere igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...