Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Meteorologer. Si det heller som det er, da, i stedet for å påstå at endelig kommer sommersola. 14 grader, vind og grå himmel - sommer meg midt i ræva.

2. Vannkopper. Evt alle andre virus også.

3. Universitetet i Oslo. Av åpenbare grunner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Barnevognmafiaen tre i bredden i sykkelfeltet. (Ja, jeg bor frivillig på Grünerløkka, men man må da kunne hate litt likevel).

2. Barnevernstjenesten i en nabobydel.

3. Taxisjåførnaboen som digger det siste fra Mumbai på stereoanlegget mens han ruser bilen litt hver morgen klokka fem. Han har fått ny CD.

(4. UiO - for all del.)

Skrevet

Det er alltid lov å hate barnevognmafiaen. Men hvis du sier det til dem blir hatet mye morsommere og mer givende å leve med i hverdagen, for de er utrolig lette å tirre og knuses like lett som de fleste trailertrashmammaene du finner her inne.

Skrevet

Kan kun tenke på èn ting jeg hater akkurat nå; luftfuktigheten.

Skrevet

Søledammenes tid skal komme. Saklig kommunikasjon er for pyser.

Skrevet

Hatlise ja...Den kan bli lang...(i forkortet versjon:...)

1. Den solen jeg begynner å bli lei av (ja, jeg er i Frankrike og skal være her lenge til...)

2. Lyden av gresshopper

3. Stefaren min (den snurten jeg så av han idag, takk Gud for at han forlater landet i dag!)

Også.... Bør jeg hate UiO? - Lite betryggende å høre, siden jeg tenkte å ta den utdannelsen jeg skal ha der nå, da....

Skrevet

1. Jugfantmeteorologene

2. Treårstrass

3.. Oppsternasig 6åring

4. Gisle Wink

5. At alt jeg har lyst på nå er ting jeg legger på meg av

Skrevet

1. Regn.

2. Regn og lummert vær. Umulig å kle seg riktig...

3. Regn hele dagen, til tross for lovnad om sol og sommer.

4. Oppholdsvær nå. Nå når det er leggetid om 30 min, og hele dagen er gått til å traske i regnet og tørke våte klær. Nå er det bare rævva å se ut på regnmanko, som vi ikke får nyte..

Skrevet

1. Trang badehette

2. Barnevakt for en på 2 og en på 1 1/2 til i morgen samtidig som Flisa er borte....

3. Trang badehette.

4. Savner Flisa....

5. Også den jævla trange badehetta.........

Skrevet

Håper det var morsomt under tilblivelsen av badehetta i går i hvert fall? Feira Sneglens Død?

Skrevet

Slitsom møkkajobb i dag, kombinert med fraværende mann, sur søster, møkkavær og ekkel pizza. Håper humøret stiger utover kvelden, sammen med unger, plastiksnop i bøtter og spann og Elias og kongeskipet.

Skrevet

Finnes det ekkel pizza? Nei. Ergo - kjøp brød, Bonzo er død og du er gravid.

Skrevet

Hey, jeg tar gjerne klesvaska di, det er det eneste hyggelige husarbeidet, og bretting også, om du kan hoste opp en huslig gjenytelse? Du har fritt valg, jeg hater alt det andre.

Skrevet

Ferdig bunn, salami, saus fra coop og ost fra coop extra = ekkel pizza. Jeg tror jeg må skylle ned smaken med litt vin senere.

Skrevet

Det var faktisk veldig hyggelig.... Mye rød, hvit og irish. Tjohei i går, litt trang i forhuden (= panna) i dag!

Alle sneglene har forduftet fra min hage men kom til naboen i går - ganske langt for en snegle å slime seg bort dit. Hvor lang tid tar det å åle seg 100 meter?

Naboen løp inn, hentet saltbøssa og krydret godt - vi flira og lo samtidig som barnevernspedagogen ropte høyt om dyremisshandling.

Hallo - sneglefaen har tross alt spist opp alle blomstene og gressløken min!

Denne melding kom feil inn i rekka - sorry!

Skrevet

1 ikke ha mere penger på kontoen

2 folk som er uintressange (de er det MAAAAAAAANGE av)

3 MAMMMMMMMA *sutre sutre* ett eller rannet

Skrevet

I dag hates det ikke, bortsett fra en liten irritasjon. Stochholm, som er en utrolig flott by, mangler doer, og der det er doer er det spiseplikt for doens brukere, eller opptil 20 kr for å få låne bruken av en. Forstår godt, (eller gjør jeg det?) at enkelte tisser i heisene på t-banen. De stinket pissoar. Går det an, æ? Fikk med meg "pride(?) paraden ved en tilfeldighet, og det var fakisk dagens høydepunkt. Både morsomt, noe direkte rart og rørende.

Skrevet

1: Postbanken. Kan det være SÅ inn i hampen trøblete å avslutte en konto?!

2: Facebook. Boooooooring!

3: ZTV. Hip hop og r'n'b meg midt på kne! Har dere ikke noe annet i arkivet?

Skrevet

Å komme hjem fra jobb, närmest utslitt, for så å finne huset fullt av ungenes kompiser som roter og roper og tömmer kjöleskap for alt det gode jeg har gleda meg til!!!!

At ingen gidder å lage mat når alt det gode er borte...alle er sultne og grinete.

Å väre på andre dagen i mensen, med doble truser på natta til ingen nytte for det renner ut på siden uansett...:-)

GRRRRRRRRRRRRRRR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...