Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Jeg skal straks føde pg lurer på hva slags rettigheter far har til barnet den første tida? for å lage en lang historie kort så har ikke jeg og barnefaren det særlig gordt med hverandre akkurat nå. Jeg har slitt hele svangerskapet pga hans kontrolereden vesen som jeg nå ønsker og komme fra. Jeg har låvet at han skal få være med på fødsel men at jeg ønsker at han skal klare og holde seg litt borte fra meg etter fødsel(når jeg er kommet hjem). Jeg flytter rett hjemtil min mor etter sykehus oppholdet og trenger virkelig fred. Foholdet er slutt og det er hans feil. Ja jeg har gjort det slutt men jeg vet det var det riktige etter mange råd fra mange her inne. Han tror liksom at det er helt greit for meg at han kan komme hjem til moren min etterpå sånn ca annen hver dag og bli der med babyen i 2-3timer. Ta meg ikke feil nå. Jeg ville aldri nekte ham å se barnet sitt men hva synes dere er riktig i forhold til ham? Jeg ønsker bare fred og komme tilbake til krefter og få tilbake meg selv. off..dette ble litt rot men håper noen fordtår hva jeg mener..Hvor ofte hadde dere latt faren til barnet se det ? Hadde dere latt barne faren dratt ut med barnet så tilig? Isåfall hvor tidlig? Takker for svar. Cher
lillegull:) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 tror jeg har lest innlegg av deg før og hvis ting er som du sier så skjønner jeg godt at du har valgt som du gjør:) bruk tid på å komme til hektene å slappe av å bli kjent med babyen.. men selv om du og pappan ikke har et bra forhold kan det jo hende han er er flott pappa for barnet?? la han få sjansen til å prøve ihvetfall ,men det må jo ikke skje første uka.. hadde først prøvd å la han ha det litt i nærheten av meg hvis det funker så kan dere jo avtale at han har barnet en heller to timer hos deg, men du går på butikken eller møter ei veninne eller noe bare for å prøve.. lykke til da iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå