Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 jeg er ikke i form om dagen..kjempetett, vondt i hodet og har feber. og i natt har gutten blitt syk også..snørrete...nesten 40 i feber og falsk krupp igjen. joda..greit nok men da vi sto opp og hadde spist frokost så klarer på et eller annet vis oppvaskmaskina å velte !! den var jo selvsagt helt full og masse knust glass over alt... gutten ble selvsagt kjemperedd av alt bråket og gråt lenge. får jo selvsagt ikke maskina igjen så kjøkkenet ser bomba ut..fått ryddet unna knust glass da i allefall.. og dagen har fortsat med HØY musikk hos huseieren så det dundrer i hodet mitt... er så sliten at jeg bare vil sette meg ned å grine...men kan jo ikke det heller og siden gutten er syk i tillegg så må jeg jo bare bite tenna sammen og gå på... jaja...dagen syteinnlegg av meg....
så var vi 4 Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 å huff det høres ikke greit ut nei. Håper nå dere begge er i topp form fortest mulig. God bedring.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 takk hjelper mye å få en liten utblåsning... nå er mini i seng...sover ikke ennå, men var helt slått ut. og jeg har inntatt sofaen med data på fanget mye bedre nå
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 uff....det høres helt jævlig ut... Stakars deg. Litt av en dag. Fra der må det bare gå oppover nå, tenker jeg. god bedring til deg og gutten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå