dansejentes mamma Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 ... det er lørdag og jeg er tilbake i byen. Mandag begynner hverdagen etter 10 mnd med fødselspermisjon og ferie. I sommer har det vært et begredelig vær, heldigvis ikke så ille der vi har feriert, opplett nok til at vi har fått byttet tak på støylen. Jeg har arbeidet som en mann, og spist som to. Ikke uventet har jeg gått opp i vekt tross amming. Nå er det på tide å bli slank og nett byfrue igjen. Rekker nok ikke mirakler til lørdag når vi skal i bryllup, men godt begynt osv.
hit og dit Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Det dær bør eg og begynne å tenke på. Eg har stappa i meg alt eg ser i denne ammeperioden og det begynner å vise. Då eg var gravid hadde eg dårlig plass til mat, så eg spiste ofte og små måltider og passa på at det var sunt det eg spiste. No derimot har eg god plass og tenker at eg trenger energien for å lage god melk. Neppe. All den gode melkeenergien ligger plutselig på sideflesket, og eg har fått flotte lovehandles. No skal ein visst ikkje slanke seg når ein ammer, men ingen kan stoppe meg fra å spise meir fornuftig og begynne å gå tur med bikkja igjen. *savne brownies og sjokoladekjeks*
dansejentes mamma Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Synes eg har vore flink eg og... mykje gode B-vitaminer i øl.... ( ikkje med alkohol altså) men så føl det jo med både nøtter og chips. Og alle dei gode bæra sym i vaniljesaus.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå