Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 http://www.radio102.no/radio102/web.nsf/All/20070711384F9C7ECA
Gjest -<<- Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Mulig det, jeg kjenner ingen. Men hva er det egentlig med Karmøy - stedet må da ha langt ut over alle statistiske sannsynligheter antall drap? Synes til stadighet jeg hører om snåle drapssaker og seksuelle overgrep mot barn på Karmøy, liksom. Sånn som en digresjon.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg har hørt at Karmøy har flest sprøytenarkomane pr innbygger i Europa. Folk jeg kjenner, som har vokst opp der, sier de sosiale alternativene er bedehus eller dop. Nå skal det sies at bedehusene blant unge blomstrer som aldri før.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Den siste setningen din ga egentlig langt større grunn til bekymring enn den første.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Det er jeg i grunnen enig i. Så da er det oppe i dagen hva slags folk jeg omgås ;-)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Mye skambelagt bibelsex blant ungdommen der ute, da. Hva med en liten kollektiv bekymringsmelding til det lokale barnevernet? Sånt er jo mentalt ødeleggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå