Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 vasket bilen både utenpå og inni, sukk jeg er såååååå sliiiiiiiiiiiiiiten!!!!!!!!!!!!! Og har fått halsbrann så det holder, auauauauauau vondt Håper dette vil hjelpe for å få litt fortgang i fødselen!! He he dream on!!!!
lillegull:) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 klippet plenen i går, og den er stoooooor i håp om at noe skulle skje, men det eneste som skjedde var at bekkenet slo seg helt vrangt så jeg har vært våken i hele natt..huff ble litt syting dette.. hehe.. belager meg på overtid...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 He he ja det eneste vi gjør er vel bare å slite oss ut... har ikke noe tro på ett eneste kjerringråd, men bilen trente sårt en vask, he he ;o) Termin dagen før deg, og jeg er LEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!! Vil føde idag!!!!!!!!!!!
lillegull:) Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 sant det.. kanskje jeg skal ta vår i morra..hehe:) ren bil er jo digg da særlig når man skal frakte en baby med den:) lei jeg også.. skal greie å holde ut til termin, men begynner å få litt panikk for å gå over tiden kjenner jeg.. det frister ikke... uansett lykke til.. skal krysse fingre for at noe skjer snart:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Gikk 4 dager over med snuppa mi, så denne gangen skal jeg føde FØR!!!!!!!!!!! Orker MAX en uke til, he he, har så mye vondt her og der at jeg klikker snart... ;o) Deilig m nyvasket bil når man skal ha med seg babyen ja...! Hvertfall en bra unnskyldning for å ENDELIG fått gjort det, he he ;o) Du kommer til å få jæ... vondt i ryggen av den bilvasken, hi hi, kjenner det GODT her ja... huff huff... Krysser fingre for noen fødende oss snart!!!! =) Hvor i landet skal du føde?
lillegull:) Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 jeg skal føde på kongsvinger:) ser frem til det.. gjør sikkert j.... vondt, men vil ha tilbake kroppen min..hehe.. hvor skal du føde da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå