Gå til innhold

8 dager til termin, og idag har jeg stått på hue og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vasket bilen både utenpå og inni, sukk jeg er såååååå sliiiiiiiiiiiiiiten!!!!!!!!!!!!! Og har fått halsbrann så det holder, auauauauauau vondt :(

Håper dette vil hjelpe for å få litt fortgang i fødselen!! He he dream on!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klippet plenen i går, og den er stoooooor i håp om at noe skulle skje, men det eneste som skjedde var at bekkenet slo seg helt vrangt så jeg har vært våken i hele natt..huff ble litt syting dette.. hehe.. belager meg på overtid...

Skrevet

He he ja det eneste vi gjør er vel bare å slite oss ut... har ikke noe tro på ett eneste kjerringråd, men bilen trente sårt en vask, he he ;o)

Termin dagen før deg, og jeg er LEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!! Vil føde idag!!!!!!!!!!!

Skrevet

sant det.. kanskje jeg skal ta vår i morra..hehe:) ren bil er jo digg da særlig når man skal frakte en baby med den:) lei jeg også.. skal greie å holde ut til termin, men begynner å få litt panikk for å gå over tiden kjenner jeg.. det frister ikke...

uansett lykke til.. skal krysse fingre for at noe skjer snart:)

Skrevet

Gikk 4 dager over med snuppa mi, så denne gangen skal jeg føde FØR!!!!!!!!!!! Orker MAX en uke til, he he, har så mye vondt her og der at jeg klikker snart... ;o)

Deilig m nyvasket bil når man skal ha med seg babyen ja...! Hvertfall en bra unnskyldning for å ENDELIG fått gjort det, he he ;o)

Du kommer til å få jæ... vondt i ryggen av den bilvasken, hi hi, kjenner det GODT her ja... huff huff...

Krysser fingre for noen fødende oss snart!!!! =)

Hvor i landet skal du føde?

Skrevet

jeg skal føde på kongsvinger:) ser frem til det.. gjør sikkert j.... vondt, men vil ha tilbake kroppen min..hehe.. hvor skal du føde da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...