Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 var på toalettet i stad og da jeg tørket meg var det en stor gele aktig slimete klump som kom med..kan det ha vært denne??
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Hei. Det er mulig at det var den, men det kan oxo bare være økt utflod, som kommer ut i klumper. Hvor langt på vei er du?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 er i uke 39 nå..var ganske stiv gele aktig klump....med endel slim rundt...ogg unnskyld ekkle detaljer
conney skal ha nr 2:) Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 i uke 39 er det ikke umulig at det var slimproppen som løsnet, du kan jo ta dette opp med din jordmor på neste kontroll. Jeg sender deg masse fødestøv.. Jeg er selv i uke 36+2 og rimelig lei allerede.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 takk takk..kjenner etter et hvert symptom på rier...hehe:) off ja nå er jeg skikkelig klar til å få dette nurket....
fairy Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Slimproppen er ikke et tegn på at fødselen er i gang dessverre.. Min gikk for to uker siden. Og jeg har ikke fått noen baby. har termin i morgen.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 hehe stemmer det,men sist fødsel våknet jeg av at slimproppen var gått og en time senere var fødselen i gang:)....så kansje det skjer meg...men en veninne av meg gikk den en mnd før og en annen en dag før....men jeg håper det samme skjer meg denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå