Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 vil veldig gjerne se her er min www.kine-og-aprilgutten.piczo.com
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 www.lilletirill.piczo.com Var inne på siden din, så skjønn marcus er.. blir ikke noe mere tolmodig av meg av å se hvor nydelige de er... =)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 tusen takk han er en liten hjerteknuser.. la igjen en hilsen på siden din
StineMor_2007_ Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 http://www.henrietttegullet.piczo.com ta gjerne en titt:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Her er min: www.lulla-dagbok.piczo.com Den inneholder ikke bilder av jenta mi nå etter at hun er blitt over ett halvt år, vil være litt anonym
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 hei lulla så utrolig liten og herlig hun var da. dakar lille gull.. kjempe liten jo.. vet du hvorfor hun bare slutta å vokse ??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Jeg mener jeg skrev det på slutten av fødselshistorien inne på siden. Men det var pga morkakesvikt. Jeg hadde sagt i 2,5 mnd før jeg fikk henne at jeg mistenkte det. Magen sluttet HELT å vokse (det kan du se på bildene av magen min poå siden). Dette kan skje igjen, derfor skal jeg få ekstra oppfølging dersom jeg klarer å bli gravid flere ganger
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Fikk foresten beskjed om at jeg var heldig som i det hele tatt fikk se henne i live
Gjest Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 her er min side hvis noen vil ta en titt www.renathevestli.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå