Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har småttiser rundt året.. Tenkte å kjøpe Stombergs Play regntøy jeg, de som har sånn krone på ermet. De er så myke for sånne små:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så fornøyd med reflex, dei er litt tykkere og blir dermed mer"ubeveglege" for små, jenta mi vil ikke bruke sine, ho klager også alltid over at dei er så ekle i halsen. Men vi er superfornøyd med helly hansen sine, mjuke og gode for små aktive kropper.

Skrevet

neida...det finnes både "tykke" og "tynne" reflex..vi har de tynne..

Skrevet

Reflex, som jeg kjøpte på Babyshop til 199 kr.

VELDIG fornøyd med det ja.:-0

Skrevet

Takk for svar, alle! Oslomor: er den du kjøpte myk?

Skrevet

Har kjøpt Reflex...

Skrevet

Har jobbet 10 år i barnehage og kommer til å kjøpe regntøy på H&M. Har gode erfaringer med det til barnehagebarna! Det er tynt, bevegelig og slitesterkt nok til småttisene. En del kjøper også Reima tec dresser og det holder jo til både regn, vind og sne hvis man har gode ullklær under.

Skrevet

Det er den "originale" med sol på, jeg synes det er mykt.

Men kjøpte et stripete først (også Reflex) til 400 kr (tror det var mykere), men det var for stort. Brukte det med sol på ifjor til Store-Snuppa som da var 1.5 år, har iallefall vært kjempefornøyd.-)

Skrevet

Vi har kjøpt Reflex sitt, har brukt det hver sesong nå til vår jente på tre og et halvt år. Kjempefornøyd!

Skrevet

det er d med sol på vi og har, men er tykkere en f.eks HH derfor virker det mer "ubevelglig".

Skrevet

Lindex sitt bamse regntøy har kommet best ut i F&B sin test i år. Reflex kom langt ned på lista. DeBamse regntøyet er spesielt bra i slitestyrke

Skrevet

Kjøpt på H&M, mest pga at det er det eneste jeg har funnet fra str. 74. Jenta mi er godt under året så behovet er nok ikke det samme for en som går.

Skrevet

Kjøpt på H&M, mest fordi de har fra str. 74. Jenta mi er godt under året, så behovet hennes er nok ikke det samme som for en som kan gå.

Skrevet

Hehe, så fikk jeg sagt det.

Skrevet

vi har kjøpt barnas hus hustec, det settet deler førsteplassen med lindex bamse sitt. Jeg kjøpte for to uker siden før bladet kom, var i butikken og da reklamerte de allerede med testen:-)

Skrevet

Ja langt ned på lista... :) Fikk 4,5 og den beste 4,9... :D

Var på rivestyrke den kom litt dårligere ut enn de aller beste.

Skrevet

Kan nokon skrive ned lista i FogB?

Skrevet

Her er lista

plass - forhandler, modell - karakter - pris

1.plass - Barnas hus, hustec - 4,9 - 399,-

2.plass - Lindex, bamse - 4,9 - 348,-

3.plass - Polarn o pyret - 4,9 - 530,-

4.plass - Kids comfort - 4,8 - 349,-

5.plass - Reflex - 4,5 - 299,-

6.plass - Stormberg - 4,3 - 540,-

7.plass - H&M - 4 - 380,-

8.plass - Smart club, SC kids - 4 - 299,-

9.plass - Skogstad, pingo - 4 - 498,-

10.plass - Helly Hansen, explorer - 3,9 - 730,-

11.plass - Abeko, albin/jesper - 3,9 - 480,-

12.plass - KappAhl - 3,6 - 398,-

13.plass - Cubus - 2,3 - 550,-

14.plass - EuroPris, boys & girls - 2,3 - 249,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...