Gå til innhold

dere rundt uke 30-31

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått melk enda? er mange som snakker om at de lekker...gjør ikke det jeg..kan det ha en sammenheng med at man da ikke får til å amme,dvs at man allerede viser tegn på at dette kan bli vanskelig?eneste jeg har opplevd dette med var i svangerskapet til nr en..han fikk jeg til å amme i tre mndr før det var bom stopp..han andre måtte jeg gi opp ved to mndrs alder..så er så spent på om jeg får det til denne gangen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 30+2 og om jeg klemmer kommer det noen bobler med noe blankt og seigt. er førstegangs, har ingen referanser.

Skrevet

akkurat samma som her da..med boblene altså;O9jeg må og klemme for å få noe action

Skrevet

Hei.

Jeg er 32 uker og lekker som en ku! Har gjort det i noen uker! men nå renner det virkelig! lakenet er vått når jeg vokner.

Skrevet

jeg har termin 13 august og kommer bare små bobler her også når jeg klemmer.. tror ikke det har noe å si jeg:) glad jeg ikke lekker..

Skrevet

Jeg har hatt melk siden uke 15. Lekker litt, men ikke mye. Har ikke peiling på om det har noe å si for ammingen..

Skrevet

hei hei,slapp helt av du,er femtegangs fødene jeg å har aldri fått noe som helst melk el noe før etter fødselen. har fått masse melk med alle:))

Skrevet

bra å høre:o)håper sååå på å få det til denne gangen...friskt mot,selv om det ikke gikk de to andre gangene her:o)

Skrevet

Melka blir produsert av eit hormon... Ikkje sikker på kva det heiter... Men du vil produsere MASSE av dette når du ser og får ta på babyen din første gang. Jo mer avslappa du er til amming, dess bedre vil det gå.

Eg har tarmin 9 okt, og lekker litt av og til. Det gjorde eg ikkje med mine to første. Klarte å amme dei ganske fint... Slapp av, og trøst deg med at å lekke er ikkje gøy. Pluselig står du der, midt på kjøpesenteret, med våt topp... Flaut ja!!!!

Skrevet

Har ingen antydning jeg heller...merkelig;)

Men håper det kommer...er i uke 33 jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...