Ulme Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Skulle det bli sol og varmere på østlandet i dag? Ja Er det varmere? Nei Er det sol? Nei Fikk vi dratt på stranda i dag? Nei Blåser det surt? Ja Blir jeg lettere panisk av at sommern snart er over og at vi har hatt minimalt med sol og varme? Ja Ok vi kunne reist på stranda alikevel, men det er ikke fullt så sjarmerende med mørke skyer og nordavind fra alle kanter. Hurra for sommerNorge.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Skal vi gå ut og ta noen øl i stedet? Jeg er hun i fleece fra topp til tå.
Ulme Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Det kunne helt klart hjulpet godt på mitt naziværhumør akkurat nå. Trer på meg parkdressen og kommer jeg.
KaMa Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Syns egentlig ikke du kan klage før det regner nedover, sidelengs og oppover (ja, for det går faktisk an) i tre forskjellige hastigheter på en gang. Selvsagt samtidig som alt det du skriver... Jeg vil også drikke øl.
Ulme Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Joda, jeg kan klage. Det er snakk om forventninger til lørdagsværet som aldri ble innfridd. Det suger. Øl ja,...
KaMa Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Klag i vei. Jeg bare haaater regn. Og vil sansynligvis toppe alle værklager. Det ble lovd pent sommervær her også. Løgnaktige meteorologer skulle det vært skuddpremie på. Vel å merke bare paintball-skudd, siden jeg påstår å være pasifist.
Ulme Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 Paintball er vondt nok, jeg er med på den.
KaMa Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Jeg skaffer våpen om du sier ifra når og hvor de dukker opp. Øl etterpå.
Süsse Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Her er det sol og varmt. Vi bader i sjöen eller i bassenget hver dag. Jeg har kjöpt meg ny bikini idag og gleder meg til i morgen. Dere er velkommen!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 hehehe vil bare si at vi har vært ute i sola i hele dag og kost oss masse i deilig sommervær :-)))
Willemo Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 SommerNorge suger. Hva med å drite i sommeren her, og heller gjøre som Süsse? I allefall et par uker i året... Så kan du sitte hjemme resten av sommeren og klage på møkkaveret, brun og fin og fullt opplada enegilager!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Sommernorge slår egentlig alt, og jeg tåler opptil tre uker av min sommerferie uten bading, soling eller tegn til endring. Men nå røyner det på.
KaMa Skrevet 4. august 2007 #16 Skrevet 4. august 2007 Hadde det ikke vært for den siste setningen, süsse, så hadde du også vært et yndet mål... Men denne sommeren så nøyer jeg meg med å klage. ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. august 2007 #17 Skrevet 4. august 2007 Ahh. Jeg ser frem til September. Da blir det tyrkia og forhåpentligvis sol. Når jeg kommer hjem så er det oktober og helt ok å gå i høstklær og man blir glad når det regner og blåser. Kakao og bok inne. Kos. Sommer i Norge er dritt.
Willemo Skrevet 4. august 2007 #19 Skrevet 4. august 2007 Jeg må bade. Jeg må ha sol. Siden det ikke er gitt at dette skjer meg i sommernorge, blir det min. to uker perm til land sør for tyskland.
Süsse Skrevet 4. august 2007 #20 Skrevet 4. august 2007 Sören ogsaa, skulle bare fortsatt beskrivelsen av hvordan dagene mine er og slöyfet den siste setningen.
Ulme Skrevet 4. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 4. august 2007 Jeg kommer helt klart til å flykte utenlands til neste år, gjorde forsåvidt det i år også....men Danmark holdt ikke. Blir deppa av at nyinnkjøpte sommerklær enda ligger ubrukt i skapet. Just nu sitter jeg og drømmer om charterhimmelen....see?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå